וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1

לראשונה מזה ארבע שנים נפגשו שתי הקבוצות השכנות. נידאל מחפוד כבש לעולה החדשה, דין דוד איזן חמש דקות לסיום. רמת השרון ניצחה 1:2 את הפועל רמת גן, ירושלים הביסה 0:3 את בני לוד

אייל לחמן מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
היה שמח לראות את הקבוצה שלו משחקת טוב יותר. לחמן/ניב אהרונסון

המחזור השני בגביע הטוטו של הליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים, כשבמוקד עמד הדרבי הדרומי בין הפועל אשקלון למ.ס. אשדוד שהסתיים ב-1:1. הפועל ניר רמת השרון גברה בבית 1:2 על הפועל רמת גן.

seperator

בית א':

אחי נצרת - מכבי הרצליה 0:1

שתי מנצחות המחזור הראשון נפגשו, אבל נצרת היא זו ששמרה על שלמות, ואחרי שהיא הביסה בדרבי 0:5 את נצרת עילית, היא הסתפקה בשער של מואמן סלאח רגע לפני הירידה להפסקה. הניצחון הזה מקרב מאוד את נצרת לעבר רבע הגמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בית ב':

עירוני ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 1:2

רמת השרון המשיכה את המומנטום החיובי אחרי ה-0:1 הביתי על הפועל ראשון לציון, בעוד האורדונים רושמים משחק שני ללא ניצחון. רגע לפני המפגש בין שתי הקבוצות גם במחזור הראשון בליגה בעוד שבוע, דניאל הבר, אקס מכבי חיפה, העניק את שער היתרון לקבוצה מהשרון בדקה ה-57. ניקי הכפיל בדקה ה-71, וניקולאס פלצ'וק רק צימק שש דקות מאוחר יותר.

בית ג':

הפועל ירושלים - בני לוד 0:3

לוד, שכמעט עלתה ליגה בשנה שעברה, רושמת כבר הפסד שני במפעל, ואחרי ה-1:0 לקטמון, גם הירושלמים חגגו ניצחון על חשבונה, שהיה גם הראשון של הקבוצה מהבירה אחרי ה-2:2 בשבוע שעבר נגד בית"ר תל אביב רמלה. בר מזרחי כבש כבר בדקה הראשונה ונתן איתות לקראת ההמשך, כשסלבה (50) ואיתמר כהן (61) הצטרפו אליו.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל קטמון 0:1

אחרי שצברה שלוש נקודות ראשונות, העולה החדשה הרגישה גם את טעמו של הפסד, כשרותם שמול עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות עם שער בדקה ה-18.

בית ד':

הפועל אשקלון - מ.ס. אשדוד 1:1

שתי ערי החוף הדרומיות נפגשו לדרבי ראשון העונה ולמעשה ראשון מזה ארבע שנים. אשדוד, אחרי הסערה הגדולה במחנה האימון בבולגריה, ניצחה במחזור הראשון 0:2 את קרית גת וגם העולה החדשה אשקלון השיגה שלוש נקודות, עם 0:1 על מכבי יבנה. הפעם שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, כשנידאל מחפוד העניק לעולה החדשה את שער היתרון בדקה החמישית, אך דין דוד איזן חמש דקות לסיום.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully