וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "פעם, אחרי שלושה הפסדים, האנרגיות היו פחות חיוביות"

13.8.2015 / 18:30

נבחרת ישראל חזרה להתאמן אחרי המסע למקדוניה, שהסתיים ללא ניצחון. הרכז לא מודאג: "מאכזב, אבל זה היה שיעור מצוין. אין פאניקה, עושים התאמות". אדלשטיין: "המטרה הייתה להוריד חלודה ולנסות הרכבים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ערכה הערב (חמישי) אימון ראשון מאז החזרה ממסע המשחקים במקדוניה, שהסתיים עם שלושה הפסדים בשלושה משחקים. ארז אדלשטיין שמח לקבל בחזרה את ליאור אליהו, שלא היה יכול להצטרף למסע מבחינות אישיות ואת יוגב אוחיון לראשונה בקמפיין הזה, לאחר שהתגבר על המחלה שמנעה ממנו לפתוח אותו. בנבחרת מקווים שיחד עם אוחיון ואליהו הנבחרת תוכל להציג יכולת טובה יותר במשחקיה לעומת מה שהציגה במקדוניה. שהיכולת ההגנתית ברוב המשחקים לא הייתה מספיק טובה, אך עיקר הבעיה נראית בשטף ההתקפי, דבר שעל פי אנשי הנבחרת הקשה מאוד להשיג בתקופה כה קצרה של אימונים. באימון היום, ד'אור פישר לא התאמן בגלל עייפות ואילו רוברט רות'בארט ערך חצי אימון.

רכז הנבחרת גל מקל אמר: "מאכזב להפסיד שלוש פעמים, אבל זה שיעור מצוין. ידענו כל הזמן שאנחנו לא יותר או פחות טובים מאף אחד, אנחנו יכולים להתמודד עם נבחרת חזקות, אבל אם לא נבוא מרוכזים, נפסיד. חייבים להישאר חדים, אופטימיים וחיוביים. יש אווירה מאוד טובה. פעם, אחרי שלושה הפסדים, האנרגיות היו פחות טובות. אני מאמין בנו, בטח כשאליהו ואוחיון יגיעו וייתנו פוש. אנחנו לא אותה נבחרת ויכול להיות שתרגילים שעשינו בעבר פחות מתאימים, אבל הצוות עושה התאמות. לא צריך להיכנס לפאניקה, זה היה מבחן ראשון, לראות במה אנחנו טובים ובמה פחות".

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
לא משדר לחץ. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

המאמן ארז אדלשטיין הוסיף: "היה אחלה טורניר הכנה, נכנסים לאווירת אליפות. יש מטרות למשחקי ההכנה האלה ולמאמן יש דאגות גם כשמפסידים וגם כשמנצחים. רצינו לראות הרכבים וסגנונות ולהוריד חלודה. הרבה דברים השתנו מהקיץ הקודם, שחקנים יותר או פחות בכושר וצריך לשלב את יוגב וליאור תוך כדי תנועה". על היריבה הבאה אמר: "סרביה היא אתגר ואני מקווה שהשחקנים ירימו את הרמה".

יחד עם אליהו ואוחיון, תערוך ישראל שבוע מלא של אימונים שיסתיים בצמד משחקי האימון נגד סרביה בימים שבת וראשון הבאים, ה-22 ו-23 לאוגוסט. לאחר מכן תצא הנבחרת לטורניר בזאגרב, בו תערוך שלושה משחקי הכנה נגד קרואטיה המארחת, בוסניה שתפגוש את ישראל באליפות אירופה ואסטוניה. לאחר הטורניר תשוב הנבחרת למספר ימי אימונים נוסף בארץ, וב-3 לספטמבר תמריא למונפלייה לקראת משחק הבכורה ביורובאסקט, נגד נבחרת רוסיה ב-5 לספטמבר. מלבד רוסיה, יפגשו שחקניו של אדלשטיין, שיצטרך לנפות ארבעה שחקנים מהסגל עד האליפות, גם את בוסניה, פולין, פינלנד והנבחרת המארחת והפייבוריטית צרפת. ארבע נבחרות מתוך השש שבבית תעפלנה לשמינית הגמר, שייערך השנה בשיטת הנוקאאוט בעיר ליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully