וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה חאה שוב לא בסגל של יונייטד: "המצב יישאר עד שהעניין ייפתר"

לואי ואן חאל הודיע שהשוער הספרדי, שעשוי לעבור לריאל מדריד, שוב יישב ביציע, הפעם במשחק החוץ מול אסטון וילה, שהועבר לשישי בשל הפגנה המתוכננת באזור בשבת (21:45, ספורט 2)

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
שוב לא בסגל. דה חאה/GettyImages, Alex Livesey

המחזור השני בפרמיירליג ייצא לדרך כבר מחר (שישי, 21:45, ספורט 2) עם מפגש מעניין בבירמינגהאם בין אסטון וילה לבין מנצ'סטר יונייטד. שתי הקבוצות פתחו את העונה ברגל ימין ועם ניצחונות, דחוקים אומנם, 0:1. וילה השיגה את שלוש הנקודות שלה עם ניצחון חוץ על העולה בורנמות' ואילו השדים האדומים היו רחוקים מאוד מלהרשים, אך נעזרו בשער עצמי וגברו על טוטנהאם.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר מאמן יונייטד, לואי ואן חאל, כי דויד דה חאה שוב לא יהיה בסגל הקבוצה: "זה המצב והוא יישאר עד שהעניין ייפתר. אמרתי את זה כבר בעבר", הודיע ואן חאל, שעסק גם בנושאים אחרים: "אנחנו תמיד מנסים לשפר את הקבוצה, אבל לא נקנה שחקן סתם בשביל לקנות. צ'יצ'ריטו יודע שהוא החלוץ השני, הגיבוי של ויין רוני. ינוזאי לא למכירה. אנחנו חייבים לשפר את מאזן החוץ שלנו העונה, זה המפתח להצלחה".

בעונה שעברה נפגשו הקבוצות פעמיים, כאשר המשחק הראשון נגמר ב-1:1 משערים של כריסטיאן בנטקה ורדאמל פלקאו, שניהם נמצאים היום בקבוצות אחרות בפרמיירליג. במשחק השני, יונייטד ניצחה 1:3 בביתה ולמעשה, היא לא הפסידה לוילה ב-13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, מאז דצמבר 2009.

אגב, המשחק ייערך ביום שישי בערב, אירוע נדיר יחסית בפרמיירליג, בשל חשש של המשטרה מחוסר יכולת להעמיד כוחות מספיקים למשחק, זאת בשל העובדה שבמועד המקורי של המשחק, יום שבת ב-17:30 שעון אנגליה, אמורה להיות בוולסל, הסמוכה לבירמינגהאם, הפגנה של "ליגת ההגנה האנגלית", תנועת מחאה הנאבקת נגד האיסלאם הקיצוני המתחזק באנגליה. תחילה רצו בפרמיירליג להזיז את המשחק ליום ראשון, אולם יונייטד תפגוש באמצע השבוע הבא את קלאב ברוז' למפגש הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות ולכן המשחק עבר לשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully