וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראסהופרס העלתה את דרישתה על דאבור, בסביבתו מנסים לגשר

13.8.2015 / 13:30

אחרי שפאלרמו הסכימה לשלם 3 מיליון יורו עבור החלוץ, השוויצרים העלו את תג המחיר ל-4 מיליון. בין המתעניינות הנוספות: דינמו מוסקבה, המבורג, ליל ובאזל, מכבי תל אביב לא על הפרק

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
מתרחק מאיטליה. מונס דאבור/GettyImages

אף שראשי פאלרמו הבהירו לראשי גראסהופרס ולמונס דאבור שהארכה שנתנו לסיום העסקה בין המועדונים תסתיים אמש (רביעי), בסביבתו של החלוץ הישראלי עדיין מנסים להביא למימוש העסקה. דאבור שהגיע ביום שני לארץ ועורר עניין גדול עקב נחיתתו בישראל, חזר כבר אתמול לשוויץ, ואף הספיק לחזור להתאמן בקבוצה מציריך.

מה שלמעשה גרם לסוג של פיצוץ בין האיטלקים לשוויצרים היה ההחלטה של גראסהופרס להעלות במיליון יורו את דרישתה עבורו. נכון למוצאי שבת, כשדאבור הודיע בתקשורת השוויצרית על סיום דרכו בקבוצה, הפער בין המועדונים עמד על 400 אלף יורו בלבד. האיטלקים הסכימו לשלם אז 2.6 מיליון יורו, והשוויצרים דרשו קרוב ל-3 מיליון.

אלא שאז, דווקא כשפאלרמו העלתה את הצעתה והסכימה למספרים אותה דרשה גראסהופרס, באו השוויצרים בדרישה חדשה והעלו את תג המחיר של דאבור ל-4 מיליון יורו. הדבר הכעיס את דאבור, אך כאמור אף שיש כרגע פער גדול בין הצדדים, החלוץ וסוכנו אבי נמני מנסים החל מהבוקר לגשר בין הצדדים, על מנת להעבירו לאיטליה.

יש להדגיש כי מועדונים נוספים מתעניינים בדאבור, ביניהם המבורג, ליל, דינמו מוסקבה ופ.צ באזל. גם הבוקר טען נמני כי לא קיים סיכוי שדאבור ישחק במכבי תל אביב, זאת למרות שהאלופה הישראלית טרם החתימה חלוץ והעמדה הזו עדיין פנויה מבחינת ג'ורדי קרויף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully