וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס הודיע לנבאס שישמש כשוער ראשון: "זאת השנה שלך"

על רקע המו"מ התקוע עם מנצ'סטר יונייטד על דה חאה, המאמן בישר למאמן כי הוא מעדיף אותו על פני קסיאה. השחקנים, כולל רונאלדו וראמוס, תומכים במהלך. במדריד תוהים: מי השניים שיעזבו?

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

ריאל מדריד אמרה נואש בניסיון להחתים את דויד דה חאה וכבר הודיעה לקיילור נבאס כי הוא ישמש כשוער הבכיר בעונה הקרובה. כך מדווח היום (חמישי) ב'מארקה'. על פי הדיווח, רפא בניטס זימן את השוער הקוסטה ריקני לשיחה בה בישר לו באופן חגיגי "זאת העונה שלך". הבלאנקוס לא מתכוונים לשלם את ליונייטד 40 מיליון יורו כפי שהיא דורשת ואפשר שגם אם תגיע בסופו של דבר להסכמות עמם, ההעברה תתבצע רק בקיץ הבא.

בספרד מדווחים כי "נבאס חשש מאוד למעמדו" לא רק בגלל האפשרות שדה חאה יצורף, אלא גם בגלל שבניטס ניסה במהלך משחקי ההכנה להציב את קיקו קסיאה בין הקורות והתלבט את מי מהם הוא מעדיף. כעת נראה שהמאמן קיבל החלטה, שזוכה לתמיכה גורפת גם מצד השחקנים בחדר ההלבשה, כולל כריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס, שמחזיקים מהשוער ומאמינים כי הוא מסוגל לתפקד כשוער ראשון בהצלחה.

למרות שחלון ההעברות פתוח וריאל עדיין לא סיימה לחפש שחקנים, בספרד תוהים כיצד ריאל מתכוונת לדלל את הסגל. נכון לעכשיו רשומים בריאל לא פחות מ-27 שחקנים, בעוד התקנות בליגה הספרדית מאפשרות לרשום 25 בלבד. השניים שאמורים לעזוב הם לוקאס סילבה ומרטין אודגארד, אך הבלאנקוס מתקשים למצוא להם קבוצה ובניטס כבר התבקש להעלות שמות נוספים של שחקנים עליהם יהיה מוכן לוותר. מי שעלולים לשלם את המחיר הפ מרקו אסנסיו ואסייר יראמנדי.

קיילור נבאס מוצג במדי ריאל מדריד. AP
יקבל צ'אנס? נבאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully