וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "ניתן 100 אחוז בשבת ורק אחרי זה נחשוב על באזל"

13.8.2015 / 11:29

מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה ערכו מסיבת עיתונאים לקראת משחק "אלוף האלופים" (שבת, נתניה, 20:50, ספורט 5). עוד לפני כן, הצהובים קיבלו את "מגן הכבוד" באירוע שנערך במשכן הנשיא

צילום: קובי אליהו, עריכה: מרום שפיצר

מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה התייצבו היום (חמישי) במשכן נשיא המדינה למסיבת עיתונאים לקראת משחק "אלוף האלופים" שיתקיים ביום שבת (20:50, נתניה, שידור חי בספורט 5). "אלוף האלופים" אמור להפגיש בין האלופה למחזיקת הגביע, אבל בגלל שמכבי תל אביב זכתה בשני התארים, היא תתמודד עם סגנית האלופה.

מאמן מכבי תל אביב, סלאבישה יוקאנוביץ': "יש לנו הזדמנות לזכות בתואר וזה המשחק אליו אנחנו מתכוננים. ניתן 100 אחוז ביום שבת ורק אחרי המשחק הזה נחשוב על באזל בליגת האלופות. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, לכבד את הסופרקאפ הישראלי וזה מה שנעשה. דסה ואזולאי? הם יגרמו ליותר תחרות, יכול להיות שהם יקבלו הזדמנות ראשונה במשחק ביום שבת. הייתה להם עונה טובה בבית"ר ירושלים ואנחנו בטוחים שהם יחזקו אותנו".

מאמן מכבי תל אביב, סלאבישה יוקאנוביץ'. קובי אליהו
"דסה ואזולאי עשויים לשחק בשבת". יוקאנוביץ'/קובי אליהו

מאמן קרית שמונה, סלאח חסארמה: "מכבי תל אביב קבוצה חזקה, אבל נתכונן בהתאם ונבוא הכי מוכנים על מנת לעשות את העבודה ולזכות בתואר. אנחנו לא יכולים לזלזל בתואר הזה. למכבי יש משחק יותר חשוב ביום רביעי וכולנו מחזיקים לה אצבעות. אני מקווה שנעשה את העבודה".

קפטן מכבי תל אביב, גל אלברמן: "אנחנו מועדון שמייחס חשיבות לכל אחת מהמסגרות בהן אנחנו משתתפים. כמובן שאחנו רוצים לזכות גם בתואר ביום שבת. אם נצליח לזכות זה יהיה כבוד בשבילנו. אני לא חושב שיהיה קשר בין המשחק הזה למשחק נגד באזל, אנחנו לא מועדון שמשליך תוצאות של משחקים על משחקים אחרים".

בסיום מסיבת העיתונאים הכיר מאמן מכבי תל אביב את הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי. אחרי שסופר לסרבי כי לשרצקי עבר עשיר במכבי תל אביב כשחקן וכחבר הנהלה, שרצקי אמר לו: "בוא נעשה דיל, אני מנצח בשבת ואתה מנצח בבאזל". הסרבי השיב לו: "אני בחיים לא עושה דילים על הפסדים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קובי אליהו

עוד לפני מסיבת העיתונאים, מכבי תל אביב זכתה היום ב"מגן הכבוד" - הפרס החדש שהשיק נשיא המדינה ראובן ריבלין, ושמוענק למועדון בעל העשייה המשמעותית ביותר לטובת מאבק באלימות ובגזענות והמצטיין בעשייה חברתית וערכית. הוא נועד לחזק ולעודד את המועדונים להרחיב את עשייתם הערכית, החברתית והקהילתית לטובת מיגור האלימות והגזענות וביסוס השותפות בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית.

10 קבוצות מתוך 14 מליגת העל הציגו מועמדות לזכייה ב"מגן הכבוד". מכבי נתניה הגיעה למקום השלישי, מכבי חיפה סיימה במקום השני ובמקום הראשון כאמור זכתה מכבי תל אביב.

עוד לפני מתן הפרס, נשיא המדינה, ראובן ריבלין, אמר: "אנחנו מבינים שכדורגל הוא הרבה יותר מסתם משחק. אנחנו מדברים על כדורגל, אבל למעשה על פניה של החברה הישראלית. הכדורגל הוא תנועת הנוער הגדולה ביותר בישראל. עשרות אלפי ילדים ובני נוער משחקים במסגרות השונות. הכדורגל הוא כלי חינוכי ומייצר מפגש בין כל חלקי החברה בישראל על בסיס של שוויון. על המגרש כולנו שווים".

באירוע, שנערך במשותף על ידי מנהלת הליגות, ההתאחדות לכדורגל, הטוטו והמועצה הלאומית למניעת אלימות בספורט. השתתפו יו"ר ועדת הפרס השופטת בדימוס, עדנה בקנשטיין, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, יו"ר המנהלת, יורם באומן, מנכ"ל הטוטו, איציק לארי, נציגי כל המועדונים מליגת העל וחברי ועדת הפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully