וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: ג'יימס סינגלטון חתם לעונה

13.8.2015 / 10:07

הפורוורד-סנטר (34, 2.03) ששיחק שש עונות ב-NBA, יחזק את הסגל של מיקי גורקה ויהיה הזר הרביעי לצידם של קרופורד, סמואלס ודניס. שיחק בעבר גם בספרד, סין, איטליה ו-ונצואלה

שחקן וושינגטון וויזארדס לשעבר, ג'יימס סינגלטון. AP
קריירה ארוכה ועשירה. סינגלטון/AP

בני הרצליה החתימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הפורוורד-סנטר האמריקאי ג'יימס סינגלטון, ששיחק בעבר במשך שש עונות ב-NBA. סוכנו של השחקן צייץ בחשבון הטוויטר שלו על הגעתו של סינגלטון במהלך הלילה, ולאחר מכן הידיעה החלה לצבור תאוצה בארצות הברית. השחקן בן ה-34 הוא הזר הרביעי שחותם בקבוצה של מיקי גורקה, ובשלב הזה נראה כי הרצליה סגרה את הסגל לקראת העונה הבאה. יחד עם זאת, תיתכן החתמה של זר נוסף.

סינגלטון (34, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת מארי סטייט משנת 2003. אחרי שלא נבחר בדראפט, חתם בג'סי מהליגה האיטלקית השנייה, עלה איתה ליגה, וזכה בתואר שחקן העונה. בעונה הבאה חתם במילאנו ורשם 11.5 נקודות ו-8.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. בקיץ 2005 חתם על חוזה לשנתיים בלוס אנג'לס קליפרס, ושיחק 112 משחקים בקבוצה. בעונת 2007/8 יצא לספרד, חתם בטאו ויטוריה, שיתף פעולה עם ליאור אליהו וזכה באליפות. לאחר מכן שיחק בוושינגטון וויזארדס ובדאלאס מאבריקס.

בקיץ 2010 סינגלטון שוב יצא מגבולות ארצות הברית, הפעם לשנתיים בליגה הסינית, אך במהלך עונת 2011/12 זכה לקריאה אחרונה מה-NBA, כשוושינגטון החזירה אותו ל-12 משחקים נוספים בהם הרשים עם 8.2 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק. אחרי לידת בנו, החליט סינגלטון לקחת הפסקה בת שנתיים מכדורסל וחזר בינואר השנה לליגת הפיתוח של ה-NBA. לאחרונה שיחק בליגה בונצואלה. בסך הכול הוא רשם 243 משחקי NBA בעונה הסדירה ועוד 16 בפלייאוף. ממוצעי הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם עומדים על 3.9 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק.

הסגל של מיקי גורקה בהרצליה כולל את הזרים סטיבן דניס, ג'מאר סמואלס ודרו קרופורד שהצטרפו בשבועות האחרונים, לצידם של אבירם זליקוביץ' שממשיך במועדון ושחקני הרכש מורן רוט, כארם משעור, דני רובין ותום מעיין. הרצליה עשויה לצרף בשבועות הקרובים גם את יניב גרין שחוזר מפציעה קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully