וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון החתימה את ג'רמיס סמית' ודודו שמריז

13.8.2015 / 22:30

הסנטר ששיחק בשנה שעברה במכבי ראשון לציון יהיה הזר השלישי של חסין. המאמן: "הוא משפיע על הקבוצה בעזרת מחויבות". שמריז היה מלך הסלים של הליגה הלאומית עם 17.3 נקודות למשחק

ג'רמיס סמית' שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
חיזוק מעניין. ג'רמיס סמית'/ברני ארדוב

הפועל חולון החתימה היום (חמישי) שני שחקנים, ג'רמיס סמית' ודודו שמריז. סמית' (2.03 מ', 29), שמשחק כסנטר, מגיע לחולון לאחר עונה במכבי ראשון לציון, שם העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות למשחק, 4.7 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים ב-25 דקות משחק והוא יהיה הזר השלישי של הקבוצה. חולון היא תחנתו השלישית בליגה הישראלית כשעוד קודם לכן שיחק במכבי חיפה.

אלעד חסין, מאמן חולון, התייחס להחתמת סמית', ואמר: "ג'רמיס הוא שחקן שמעבר לסטטיסטיקה היבשה משפיע על הקבוצה בעזרת המחויבות, ההשקעה והקבוצתיות שלו שהם ערך מוסף שכל קבוצה צריכה".

דודו שמריז אליצור אשקלון. קובי אליהו
בעונה שעברה קלע 17.7 נקודות למשחק בלאומית. שמריז/קובי אליהו

חולון החתימה כאמור את הקלע דודו שמריז, ששיחק בשנים האחרונות באליצור אשקלון. שמריז שהיה מועמד למספר קבוצות מליגת העל בשבועות האחרונים, חתם בקבוצה של אלעד חסין לשלוש עונות, וכבר בעונה הקרובה הוא אמור לקבל דקות משמעותיות.

שמריז (24, 1.91) שיחק בגילאי הנוער בעירוני רמת גן, אך עלה לבוגרים בקבוצה בה החל את הקריירה שלו, אליצור אשקלון. אחרי שמיעט לשחק, קיבל דקות ראשונות בלאומית במדי הפועל בארי. בעונת 2010-11 החל לקבל דקות בליגת העל במדי אשקלון, והמשיך במגמה גם בשנים שלאחר מכן. עונת השיא שלו בליגת העל הייתה 2012-13, אז רשם 4.7 נקודות למשחק. הגארד המשיך עם אשקלון גם בליגה הלאומית, ובעונה שעברה היה הקלע הישראלי הבולט בליגה השנייה עם 17.3 נקודות למשחק ולא פחות מ-40 אחוז מחוץ לקשת.

מי שימשיך במדים הסגולים הוא אייזיק רוזפלט, שלאחר שיחות עם אנשי הקבוצה הודיע כי לא מעוניין לעזוב. הסגל של אלעד חסין כולל נכון לעכשיו את הגארד כריס רייט והפורוורד מייק מוסר מבין הזרים והישראלים אייל שולמן שהגיע מעירוני נהריה, בן רייס שחוזר מפציעה בברך, והשלישייה שממשיכה מהעונה שעברה - גוני יזרעאלי, אלון ספיק ורוזפלט. חולון ממשיכה במכירת המנויים המוגברת שלה, כשהמטרה היא לעבור את רף 2,500 המנויים העונה.

עדכון ראשון: 9:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully