וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: חמזה בארי סיכם, מכבי חיפה לא רכשה את כרטיסו

הקשר, שבעונה שעברה הבקיע 12 שערים ב-28 הופעות בוולטה ממלטה, סגר את תנאיו עם אוסידון. גורם המעורב בעסקה: "העסקה נעשתה מול קבוצה בחו"ל. הסוכן לא סגר שום עסקה מול חיפה"

יוסי ציפקיס

הקשר חמזה בארי (בחודש אוקטובר יהיה בן 21) סיכם היום (חמישי) עם יושב ראש המועדון, דורון אוסידון, את תנאיו במכבי נתניה לעונה. בעסקה שנסגרה סוכם כי נתניה תחזיק בחלק מהזכויות של כרטיס השחקן ובסיום העונה תהיה למועדון את האופציה לרכוש חלק נוסף מהזכויות של הכרטיס.

השחקן שיחק בעונה האחרונה בקבוצת ולטה ממלטה וכבש בה 12 שערים ב-28 הופעות. כמו כן יש לבארי עשר הופעות בנבחרת הבוגרת של גמביה, והוא נחשב לאחד השחקנים הצעירים הכשרוניים ביבשת אפריקה.

מכבי חיפה לא רכשה את הקשר והיא לא חלק מהעסקה, כך נודע לוואלה ספורט. על פי גורמים הקשורים לעסקה, הדיווחים כי מכבי חיפה השאילה אותו לנתניה אינם נכונים, וכי לירוקים אין חלק בעסקה. "השחקן הזה נבחן במכבי חיפה, היה אמור לסכם במכבי חיפה, אבל העסקה לבסוף נעשתה מול קבוצתו במלטה, ולא מול מכבי חיפה. הסוכן לא סגר שום עסקה איתם", אמר אותו גורם. "הכרטיס יכול להירכש מקבוצת האם, אך לא ממכבי חיפה. לא רכשנו אותו והוא לא קשור אלינו", הודו היום בחיפה.

בארי חמזה שחקן מכבי נתניה. מכבי נתניה, אתר רשמי
חיזוק מעניין. חמזה/אתר רשמי, מכבי נתניה

ובינתיים נתניה יוצאת לדרך חדשה. מועצת העיר נתניה שהתכנסה אמש אישרה מתן ערבות לטובת המועדון כנגד הלוואה שמכבי נתניה תיקח מאחד הבנקים על סך של 7.5 מיליון שקל. ההלוואה הזו תאפשר למכבי נתניה לכסות את מרבית הגירעון שנצבר במועדון לאורך השנים האחרונות. פריסת החזר התשלומים תהיה לשנים הקרובות וכך, בכל שנת תקציב, תעביר הקבוצה החזר לטובת הבנק. יש לציין שהערבות של העירייה היתה קריטית מאחר שהבנק לא היה מאפשר הלוואה לטובת קבוצת כדורגל שרק לפני חודש הייתה על סף הליכה לביהמ"ש עם בקשה לפירוק.

עוד חשוב להדגיש שתקציב העונה הקרובה שנבנה על ידי היו"ר דורון אוסידון ואנשי הכספים של המועדון מבוסס רק על הכנסות שהקבוצה יודעת לייצר. מאחר שהגירעון כה גדול ומכיוון שבכל יום צץ עוד בעל חוב, נתניה הייתה חייבת לקבל את ההלוואה הגדולה ובעזרתה לצאת לדרך חדשה.

מועצת העיר אישרה את ערבות העירייה מאחר שבכל מקרה בכל שנת תקציב מעבירה עיריית נתניה כספי תמיכות לקבוצה בגובה של שני מיליון שקל לשנה. הכסף הזה הוא למעשה הערבות שהוקמה לטובת הבנק המלווה.


עדכון ראשון: 8:43

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מרים פיירברג ראש עיריית נתניה עם יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. קובי אליהו
בשורה לנתניה? דורון אוסידון עם מרים פיירברג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully