וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.8: גלא בהצעת ענק לזלאטן, ארסנל בעקבות דראקסלר

סוכנו של השבדי אישר כי הטורקים מנסים לצרפו, התותחנים במירוץ עם יונייטד להחתמתו של הכישרון של שאלקה, בניטס רוצה את יורנטה אך לא מקבל גב מהנהלת ריאל, ליברפול מוכרת את לוקאס?

צילום מסך

בוידאו: הקטטה שהביאה להתפטרות פאולו וואנצ'ופה

העברות

* צ'ארלס אראנגיס עובר סופית לבאייר לברקוזן. הקשר הצ'יליאני, שכיכב באינטרנסיונל, עבר בדיקות רפואיות בגרמניה ויוצג ביממה הקרובה. לברקוזן צפויה לשלם עבורו כ-14 מיליון יורו.

* דייגו בוננוטה עבר מגרנאדה לא.א.ק אתונה ללא תמורה. הקשר ההתקפי הארגנטינאי חתם לשנתיים במדי הקבוצה היוונית. הוא שיחק בחצי השנה האחרונה כמושאל בקילמס הארגנטינאית.

* רדינג הודיעה על צירופו של שחקן הכנף הפרואני פאולו הורטאדו, שמגיע מפאקוס דה פריירה הפורטוגלית. הורטאדו בן ה-25, שחתם לשלוש עונות, שיחק בעונה שעברה בהשאלה בפניארול.

* יממה אחרי שכדורגלן העבר ומאמן נבחרת קוסטה ריקה עד גיל 23, פאולו וואנצ'ופה, הסתבך בקטטה עם סדרן באצטדיון בתקרית מביכה שתועדה, הוא התפטר מתפקידו. וואנצ'ופה נועד עם ראשי ההתאחדות בקוסטה ריקה ולאחר מכן הודיע על החלטתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. אראנגיס בלברקוזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמועות

* ב'דיילי מייל' האנגלי מדווחים כי על אף הצהרותיה של שאלקה בנוגע לרצונה להשאיר את הכישרון הצעיר יוליאן דראקסלר, היא תהיה מוכנה למכור אותו "תמורת סכום אסטרונומי". יונייטד וארסנל סימנו אותנו כמטרה.

* מינו ראיולה, סוכנו של זלאטן איברהימוביץ', מאשר כי השבדי קיבל הצעה בלתי רשמית מגלאטסראיי ב"סכום עתק".

* ברשת 'סקיי מדווחים כי ליברפול לא פוסלת אפשרות למכור את לוקאס ותחליט בהתאם להצעות שיתקבלו עבורו.

* ב'אס' מדווחים כי ריאל מדריד וסביליה במירוץ להחתמתו של פרננדו יורנטה. יובנטוס מעוניינת למכור את החלוץ בעקבות צירופו של מריו מנדז'וקיץ'. בדיווח אחר ברדיו 'קופה' טוענים כי רפא בניטס רצה לצרף את יורנטה, אבל נתקל בסירוב מהנהלת ריאל שלא מעוניינת בחלוץ נוסף.

* 'ספורט' הקטלאני מפרסי כי המגעים בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה בנוגע לצירופו של פדרו הולכים ונעשים קשים לאור ההתעניינות שמביעה מנצ'סטר סיטי.

* עוד מ'ספורט': המבורג מעוניינת לשאול את אלן חלילוביץ' מברצלונה, אך מתנגדת לסעיף בחוזהו לפיו ישחק לפחות ב-60 אחוז מהמשחקים.

שחקן פריס סן ז'רמן, זלאטן איברהימוביץ' חוגג. רויטרס
מחזרת חדשה. זלאטן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully