וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוזמנוביץ' בספק גדול למכבי תל אביב, עלול להיעדר 2-3 שבועות

קשר באזל נפצע בניצחון על תון ובמועדון חוששים שהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. השוויצרים בבעיה מכיוון שגם ג'אקה המורחק ייעדר והמאמן פישר נותר עם קשר אחורי טבעי אחד בלבד

אתר רשמי
שחקן פ.צ באזל, זדרבקו קוזמנוביץ'. GettyImages
היעדרות שלו תגרום לבאזל צרות. קוזמנוביץ'/GettyImages

זדרבקו קוזמנוביץ' בספק גדול לצמד המשחקים של פ.צ באזל נגד מכבי תל אביב בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. הקשר הסרבי שנרכש לאחרונה מאינטר תמורת כ-2 מיליון יורו, נכנס בדקה ה-83 בניצחון 1:3 על על פ.צ תון וקצת לפני שריקת הסיום נפצע ונטש את המגרש. בבאזל חוששים שהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, פציעה שתשבית אותו לכ-2-3 שבועות. המשחק הראשון בין הקבוצות יתקיים בשווייץ ביום רביעי הקרוב (19.8) והגומלין ייערך בבלומפילד ביום שלישי שאחריו (25.8).

קוזמנוביץ' מצטרף לרשימת פצועים ארוכה בבאזל. הבלם הבולגרי איבן איבנוב והקשר הצעיר וליקו סימיץ' סובלים מפציעות שדורשות החלמה ממושכת, ז'אן פול בואטיוס שנרכש מפיינורד, סובל בעצמו ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא אמור לשחק במשחק הראשון נגד מכבי תל אביב, וגם שחקן הכנף היפני יואיצ'ירו קקיטאני, כנראה ייעדר.

היעדרות של קוזמנוביץ' תיצור למאמן באזל, אורס פישר, כאב ראש אמיתי לקראת המפגש עם האלופה הישראלית. הסיבה: טאולנט ג'אקה ספג כרטיס אדום במשחק הראשון של הקבוצה נגד לך פוזנאן בסיבוב הקודם ומושעה מהמשחק ביום רביעי. לפיכך האלופה השוויצרי נותרה עם שחקן בכיר אחד בלבד במרכז המגרש שיוכל לשחק נגד מכבי תל אביב: מוחמד אלנני המצרי.

שחקן פ.צ באזל, לוקה זופי. GettyImages
אם קוזמנוביץ' אכן ייעדרף לוקה זופי/GettyImages

בשישה מתוך שבעת המשחקים הרשמיים שלה העונה, באזל פתחה עם שניים מתוך קוזמנוביץ', ג'אקה ואלנני, כשתמיד אחד ממתין על הספסל. הפעם היחידה בה המאמן מאייר שינה משהו, הייתה בניצחון החוץ 2:3 על גראסהופרס, אז קוזמנוביץ' פתח כשלצידו לוקה זופי שבדרך כלל מתופקד בעמדה קדמית יותר. אם לא תהיינה הפתעות, האחרון יוסט לאחור גם נגד מכבי תל אביב וישחק לצדו של אלנני.

מעבר לפציעה המטרידה של קוזמנוביץ', בבאזל גם מחייכים. הקבוצה רשמה אתמול ניצחון חמישי מחמישה משחקים בליגה וזו פתיחת העונה הטובה ביותר שלה זה 12 שנים. אם מחברים לחמשת הניצחונות הללו את השניים על לך פוזנאן ממוקדמות ליגת האלופות, מגיעים לשבעה ניצחונות משבעה משחקים רשמיים בעונת 2015-16.

החלוץ הוותיק מארק יאנקו כבש אתמול צמד והעלה את מאזנו לארבעה שערים בחמישה משחקים בכל המסגרות. האוסטרי בינתיים מצליח להשכיח את מרקו שטרלר שפרש והוא אמור לפתוח גם נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא. מתיאס דלגאדו החולה לא שיחק נגד תון, אבל אמור להיות כשיר למשחק. לאור הרשימה ההולכת ומתארכת של פצועים, נראה שהמאמן פישר לא יסתכן ולא ישתף שחקנים שלא כשירים לחלוטין במשחק הגביע ביום שבת נגד מיירין החובבנית מהליגה החמישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully