וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אחרי התיקו מול רעננה כולם אמרו שמדובר בכישלון"

מאמן הפועל באר שבע נשם לרווחה אחרי ההצגה מול בית"ר: "רוצים ללכת על כל התארים". בן שהר: "השער הזה שחרר אצלי כמה דברים". דראפיץ': "אנחנו צריכים להתחזק ואנחנו עובדים על זה".

קובי אליהו

הפועל באר שבע הביסה הערב (רביעי) 0:4 את בית"ר ירושלים במשחק במסגרת בית ב' בגביע הטוטו. הקבוצה מבירת הנגב אירחה בטדי לעיני כ-3,200 צופים וחגגה שוב ושוב אחרי שערים של אובידיו הובאן (43), בן שהר (שער בכורה, 53), רועי גורדנה (56) ואליניב ברדה (61). הקבוצה של בכר, שהודחה בצורה כואבת מאירופה נתנה את משחקה הטוב ביותר עד כה ואילו בית"ר המשיכה את מגמת הקריסה שלה, שהחלה מאז הודעת העזיבה הדרמטית של אלי טביב והתגברה עם שחרורם של שחקני מפתח מהסגל.

דראפיץ' נאלץ לפתוח עם הגנה מאולתרת שכללה את דוד קלטינס הצעיר ופראן גונסאלס הנבחן ושילם על כך בתבוסה נוספת. באר שבע נראית מוכנה לליגה, בית"ר ממש ממש לא.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
הקבוצה שלו מתחברת. ברק בכר/קובי אליהו

"אחרי התיקו מול הפועל רעננה כולם אמרו שמדובר בכישלון", אמר ברק בכר. "עכשיו אחרי ה-0:4 אני גם לא מסתנוור. זה לא היה משחק גדול. זה עדיין לא מספיק טוב. צברנו ביטחון אבל יש עוד הרבה מאוד עבודה. כל מי ששיחק ראוי להיות בהרכב. לא כולם יודעים מה השיקולים שלי כמאמן. לקראת הליגה נריץ הרכב קבוע יותר, ונעשה את זה לקראת ראשון. השחקנים שיהיו הכי טובים והכי מוכנים, הם אלו שישחקו בליגה. הסגל שלנו עמוק, כמו שצריך. עם סגל כזה אנחנו רוצים ללכת על כל התארים".

"עבור חלוץ, שער הוא המתנה הכי טובה", הודה בן שהר. "אנחנו לא יוצאים מפרופורציות. השער שחרר אצלי כמה דברים, ועכשיו נתרכז במשחק הבא. אני אוהב לשחק, אין לי בעיה לשחק בצד שמאל, ימין או באמצע. כמובן שאנחנו רוצים לזכות באליפות, בשביל זה הביאו אותנו. אבל המילה הזו רחוקה מאיתנו, הליגה עדיין לא התחילה. קיבלו אותי בצורה מדהימה. האווירה פה טובה מאוד, למרות שיש תחרות, שהיא בריאה וטובה. זה יכול להוציא יותר משחקנים".

"אנחנו לא בוכים על מה שהיה", ציין סלובודאן דראפיץ'. "הייתה מחצית ראשונה לא רעה שלנו, אבל קיבלנו שער אחרי טעות. כשאנחנו סופגים, קשה לנו לחזור למשחק ונצטרך לבדוק את זה לעומק. אנחנו צריכים להתחזק, אין ספק. גם אלי טביב רוצה לחזק את הקבוצה. נצטרך להביא שחקן למרכז ההגנה ושחקן לקישור. אנחנו עובדים על זה".

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: הפועל באר שבע הביסה את בית"ר ירושלים 0:4

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. קובי אליהו
כאב הראש רק מתגבר. דראפיץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully