וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה של ישראל תפגוש את נבחרת קובה בטורניר קופה לאטינה

12.8.2015 / 20:32

הנבחרת, שנמצאת בפנמה, תפגוש את הקובנים לעיני כ-8,000 צופים בעיר הבירה. פיני גרשון: "המטרה שלנו פה היא לקדם שחקנים צעירים שיש להם פוטנציאל להגיע לנבחרת הבוגרת בעתיד ואין להם מסגרת בקיץ"

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל. איגוד הכדורסל
שחקני הנבחרת בתעלת פנמה/איגוד הכדורסל

טורניר קופה לאטינה ייצא מחר (חמישי) לדרך ב-2 לפנות בוקר (שעון ישראל) בפנמה, עם המשחק המסקרן בין הנבחרת הצעירה של ישראל לנבחרת קובה. מדובר בסך הכול במפגש השני בין שתי המדינות כשנכון להיום אין יחסים בינלאומיים בין שתיהן. המשחק ייערך באולם העירוני בו יש 8,000 מקומות שרובם ייתפסו ע"י אנשי הקהילה היהודית של פנמה סיטי.

לפני אימון הערב שצפוי לנבחרת באולם הגדול, היא קיימה סיור עם שגריר ישראל בפנמה, גיל ארציאלי בתעלת פנמה, אחד המקומות האסטרטגיים בעולם וציר החיים של פנמה, דרכו עוברות כל הסחורות. בהמשך תקיים הנבחרת פגישה עם הקהילה היהודית בבתי הספר היהודיים בעיר והשחקנים יעבירו לצעירים אימון לדוגמה ויצטלמו איתם.

לקראת הטורניר אמר המאמן פיני גרשון: "המטרה שלנו פה היא לקדם שחקנים צעירים שיש להם פוטנציאל להגיע לנבחרת הבוגרת בעתיד ואין להם מסגרת בקיץ. בזכות הטורניר הזה וכאלו שנקיים בעתיד, השחקנים הצעירים יצברו ניסיון בינלאומי נגד שחקני בוגרים ברמה גבוהה".

הסגל המלא: עמית שמחון, נאור שרון, נטע סגל,רועי הובר, תומר גינת, איגור קולשוב, איגור מאיור, רם אלייספור, גולן גוט, דניאל קופרברג, ינותן מור

פיני גרשון. איגוד הכדורסל
"המטרה - לקדם צעירים". פיני גרשון/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully