וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון פנאן נגד מכבי תל אביב: "בית המשפט הוכיח שצדק הוא משהו שניתן לקנות"

אחרי שתביעתה נגד הצהובים נדחתה, תקפה אלמנתו של מוני פנאן ז"ל את המועדון בדף הפייסבוק שלה: "איך העזתי? מאיפה החוצפה הזאת אישה קטנה? שבי בשקט בבית, תשלימי עם מר גורלך ותסתמי. חייבו אותי לשלם למכבי תל אביב 15,000 שקל"

שרון פנאן אלמנתו של מוני פנאן באזכרה שלו. קובי אליהו
כועסת. שרון פנאן/קובי אליהו

אחרי שבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב דחה את תביעתה של שרון פנאן, אלמנתו של מנהל מכבי תל אביב לשעבר, מוני פנאן ז"ל, לקבל פיצויי פיטורין והפרשים מהמועדון, החליטה פנאן לפרוק את אשר על ליבה בדף הפייסבוק שלה. כזכור, התביעה, שהוגשה באפריל 2011, טענה כי פנאן לא עזב מרצונו את מקום עבודתו במשך קרוב לשני עשורים, ובעצם אולץ לעזוב על ידי קברניטי המועדון, ולכן זכאית פנאן, כאלמנתו של המנהל ששם קץ לחייו, לקבל את הפיצויים בסך כ-2.5 מיליון שקלים.

"אתמול קיבלתי עוד בשורת איוב", כתבה פנאן. "בית הדין לעבודה דחה את תביעתי נגד מכבי ת"א מועדון הכדורסל. תביעה שעברה מסע פתלתל במשך כחמש שנים בהן ירקתי דם יזע ודמע כדי לעמוד כלביאה לוחמת מול אימפריית הכדורסל מכבי תל אביב. קצרה היריעה מלפרוס כאן את מהלך ההתנהלות שלי ושל הנתבעים שמנגד... בפסק דינו שוב הוכיח בית המשפט שצדק הוא משהו שניתן לקנות...משהו שאפשרי לרכוש אותו אם יש לך שקים של כסף בכספות או אשראי בלתי מוגבל בחשבונות הבנק. ולא רק שלא השגת צדק אם לא בורכת בממון רב, אלא שאתה מקבל גם עונש על כך שבכלל העזת לתבוע את העשירים.. איך העזתי? מאיפה החוצפה הזאת אישה קטנה!!?? שבי בשקט בבית, תשלימי עם מר גורלך ותסתמי.!!!! חייבו אותי לשלם למכבי 15,000 ש"ח...מעות של עניים...תיהנו מסואבים !!!!!"תענוגות העשירים נקנים בדמעת עניים".

"עוד משוכה שהציב לי היקום במסע ששרטט עבורי..ואני כבר אלופה במספר הקימות שלי אחרי הנפילות....נופלת וקמה....נופלת וקמה...נפצעת, מדממת, מוחה דמעה, כואבת וקמה. וכל פעם אומרת "זהו!!!! זאת הנפילה האחרונה... כבר עברתי את המכסה בכל קנה מידה אנושי שאפשרי... אבל לא בטוחה מה צופן לי יום המחר".

ממכבי תל אביב נמסר: "שרון פנאן תבעה את מכבי תל אביב ולא מכבי תל אביב אותה. דבר שני, אנחנו ממליצים לקרוא את פסק הדין. מעבר לזה אין עוד מה להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully