וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בן בסט לא מתכוון לעזוב גם אם יצורף חלוץ זר

12.8.2015 / 16:32

למרות הזר שאמור להצטרף ועל אף העובדה שיוקאנוביץ' מעדיף לתפקד את זהבי כחלוץ, בן בסט הבהיר כי בכוונתו להישאר. בן חיים: "לא שופטים שחקני הגנה בהפרד". אימון בכורה לדסה ואזולאי

אתר רשמי

חלוץ מכבי תל אביב עדן בן בסט לא מתכוון לבקש לעזוב את הקבוצה בהשאלה או בהעברה, גם אם תוכניתו של ג'ורדי קרויף תצא לפועל והוא יצרף בקרוב חלוץ זר חדש. בימים האחרונים שוב נפוצו כל מיני שמועות לפיהן בן בסט עשוי לבקש לעזוב בהשאלה לצרפת, שם שיחק בעבר, זאת מכיוון שחלוץ זר צפוי לחתום וכן ערן זהבי שוב מועדף, גם על ידי יוקאנוביץ', כחלוץ. למרות זאת, הבהירו מקורביו כי אין בכוונתו לעזוב ולשחק על פי החוזה שיש לו. גם ברק יצחקי יישאר בכל מקרה, אך המקרה של בדש עלול להיות שונה, מאחר שיש לו הצעות כמעט מחצי מקבוצות ליגת העל.

רגע לפני משחק "אלוף האלופים" בשבת נגד סגנית האלופה, עירוני קרית שמונה, ואחרי אימון הבוקר בו השתתפו לראשונה שחקני הרכש הטריים אלי דסה ושלומי אזולאי, מכבי תל אביב הגיעה היום (רביעי) לסניף רשת 'מוזס' בראשון לציון להשקת שיתוף הפעולה עם החברה, שהפכה לספונסר פרימיום של המועדון. האלופה תגיע למשחק בשבת אחרי ההפסד הצורם 3:0 למכבי פתח תקוה בגביע הטוטו וזו תהיה ההכנה האחרונה שלה לקראת המשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף ליגת האלופות מול באזל.

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא מתייאש. בן בסט/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"אנחנו יודעים שנשחק מול קבוצה טובה, אנחנו יודעים שכדי לעבור צריך לנצח קבוצות כאלה, אבל אנחנו מתרכזים קודם כל במשחק החשוב מול קרית שמונה", אמר הבלם טל בן חיים בהתייחס לצמד המפגשים עם באזל. "אחר כך נחשוב הלאה. אי אפשר לזכות בתארים בלי עבודה קשה, כולם יודעים את זה".

על היכולת החלשה מול מכבי פתח תקוה: "כל מה שהיה כתוב זה קשקוש אחד גדול. כולם מאוכזבים מהתוצאה ויודעים שצריך להשתפר. כדי שנזכה בתואר הראשון של העונה צריך להציג יכולת הרבה יותר טובה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלי דסה שחקן מכבי תל אביב עם אבי ריקן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אימון בכורה. אלי דסה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על חוליית ההגנה: "אי אפשר להצביע על שחקן כזה או אחר ולהגיד שהוא טוב או לא טוב. ההגנה נמדדת ביחד. יש משחקים שהיינו טובים ויש משחקים שהיו פחות טובים. נתקן את מה שצריך כדי להיראות טוב יותר בהמשך".

על העומק בסגל: "בכל עמדה יש לנו שחקנים מספיק טובים. אם במשחק האחרון לא נראינו טוב זה לא אומר הרבה, אנחנו רק בתחילת אוגוסט".

על השאיפות: "כשאתה מגיע למעמד כזה שיש שני משחקים שמפרידים בינך לבין הגשמת חלום אתה רוצה ללכת כל הדרך. קל זה לא יהיה, אבל זה כן אפשרי. בצ'כיה היינו בלחץ ועשינו את זה קצת יותר קשה ממה שזה אמור להיות. לקבוצה הזאת יש עוצמות, הגיע הזמן להראות את זה מול באזל".

(עדכון ראשון: 12:52)

אתר רשמי, מכבי תל אביב
קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully