וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: טובארנו פינאס הוקפא

12.8.2015 / 11:11

המגן הזר של הקבוצה לא יוכל לשחק יותר העונה אחרי שבקבוצה קיבלו החלטה לוותר עליו, אך יצטרכו לשלם את משכורתו כל עוד לא תימצא לו קבוצה חלופית. קבוצות מהלאומית מגלות בו עניין

one

עירוני קרית שמונה הקפיאה את טובארנו פינאס, ובכך למעשה השחקן לא יוכל לשחק יותר העונה בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט.

בקרית שמונה שקלו להקפיא את השחקן אם לא תימצא קבוצה, וכעת כאמור המהלך יצא אל הפועל לאחר שהמגן השמאלי לא מצא קבוצה חלופית. משמעות הדבר היא כי על פי חוק ההקפאות, בקרית שמונה יצטרכו לשלם את משכורתו ולהעמיד בפני השחקן את התנאים כל עוד הוא מוקפא ולקבוצה לא תהיה אפשרות להחזיר אותו לסגל גם אם תחפוץ בכך.

שחקן עירוני קרית שמונה, טובראנו פינאס. ניב אהרונסון
כרגע הוא בלי קבוצה. פינאס/ניב אהרונסון

בשלב זה פינאס מתאמן עם קבוצת הנוער של המועדון, כשההערכה היא שעד תום מועד חלון ההעברות השחקן ימצא קבוצה בישראל או מחוצה לה. בליגה הלאומית יש לא מעט קבוצות שמעוניינות בפינאס, אך לא יכולות לעמוד בשכרו ואחת האופציות היא שבקרית שמונה ישחררו את השחקן תמורת פיצוי מסוים או ישלימו את השכר אם תימצא קבוצה שתסכים לשלם את מרבית שכרו של המגן.

בינתיים בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת של הזר הברזילאי החדש ברונו, כשהבעלים של הקבוצה איזי שרצקי משוכנע שמדובר בהחתמה מצוינת ושהשחקן יהיה אחד השחקנים המפתיעים העונה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully