וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה עלולה להקפיא את טובארנו פינאס

11.6.2015 / 10:26

בדרך לצעד תקדימי בקריה? למגן יש חוזה לעונה הבאה, אך הקבוצה עשויה לחרוג ממנהגה ולהוציאו מהסגל לצמיתות, במקרה שלא תימצא לו קבוצה. באר שבע ביררה על פטריק אזה והבינה שגם קרית שמונה מעוניינת בו

one

עירוני קרית שמונה עשויה להקפיא את טובארנו פינאס, אם לא תימצא לו קבוצה עד פתיחת העונה. למגן ההולנדי-סורינאמי יש חוזה לעונה הבאה בקרית שמונה, אך הבעלים איזי שרצקי והצוות המקצועי כבר החליטו שהוא לא בתוכניות והוא כבר מחפש קבוצה אחרת שתקלוט אותו. אם פינאס לא יצליח למצוא קבוצה אחרת בישראל או בחו"ל, קרית שמונה קיבלה החלטה שתקפיא את השחקן, במה שעשוי להיות צעד תקדימי במועדון הצפוני.

דניאל בורחל, שכבר אמור היה להצטרף, מתמהמה. כפי שפורסם שלשום בוואלה ספורט, בקרית שמונה הציבו לו אולטימטום של כמה ימים ואם לא יחתום עד אז, הם ירדו ממנו סופית. כעת נראה שהמגן של הפועל עכו לא יגיע והוא קרוב יותר למכבי חיפה מאשר לקרית שמונה. בקרית שמונה יחזירו את אלי בלילתי שהושאל להפועל עפולה והוא ישמש כמחליף של חן דילמוני. גם נאור עבודי צפוי לחזור לקבוצה. לירון אלימלך, שהושאל לעירוני טבריה, לא צפוי לחזור.

בעניין אחר: בהפועל באר שבע ביררו פרטים על החלוץ הניגרי פטריק אזה, אך קיבלו מסרים לפיהם גם בקרית שמונה שוקלים את מועמדותו. מדובר בחלוץ בן 22, שכבש העונה 15 שערים ב-24 הופעות במדי מלאדוסט לוצ'אני מהליגה הסרבית הראשונה. הבעיה מבחינת קרית שמונה היא שמצבת הזרים מלאה ורק אם בסופו של דבר שרצקי יסכים להשאיל את הוגו אזצ'קו, אזה עשוי להגיע לקבוצה הצפונית. בנוסף, בקבוצה מחכים לתשובה מברק בדש. אם השחקן לא יגיע, בקרית שמונה ינסו להביא את ויאם עמאשה או שחר הירש.

שחקן עירוני קרית שמונה, טובראנו פינאס. ניב אהרונסון
צריך להתכונן לעונה שלמה בחוץ? פינאס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully