וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.8: ראמוס ופפה נשארים בריאל, מוטה לליברפול?

שני הבלמים סיכמו על הארכת חוזה, ארסנל עשויה לוותר על בנזמה, בלם פ.ס.ז' עשוי להגיע לאנגליה, ראמירס על הכוונת של יובנטוס, ואסטון וילה קרובה למחטף על היהלום של ברצלונה. וגם: אקס הפועל באר שבע חזר לפורטוגל

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ילבש אדום? קבאני/רויטרס

העברות

* הקשר המונטנגרי מילוש סטויצ'ב עזב את סראייבו וחתם על חוזה לשנתיים במדי אטרומיטוס היוונית.

* השוער גרהארד טרמל האריך את חוזהו בסוונסי עד ל-2017.

* הקשר יאניק דאם עזב את קרלסרוהה כדי לחתום על חוזה לשלוש שנים בהופנהיים.

* אקס הפועל באר שבע, החלוץ הוותיק, ברנרדו ואסקונסלוס בן ה-36, חזר למולדתו פורטוגל, כשחתם באוריינטל ליסבון מהליגה השנייה במדינה.

* חלוצה בן ה-19 של רומא אנטוניו סנבריה ישחק כמושאל בספורטינג חיחון.

* הקשר הפרואני, חואן מנואל ורגאס בן ה-31, שסיים את חוזהו בפיורנטינה עם סיום העונה, חתם בריאל בטיס. כבש שער אחד בליגה האיטלקית בעונה שעברה ב-19 הופעות (שמונה בהרכב).

* הקשר הספרדי, אוריאול רומיאו בן ה-23, שהגיע לצ'לסי כהבטחה מברצלונה, אך בעיקר הושאל לקבוצות אחרות, עזב סופית את הבלוז עת חתם לשלוש שנים בשורות סאות'המפטון.

* חבר חדש לתומר חמד ולבירם כיאל בברייטון: הקשר הגרמני, אובה הנמייר (29, 1.89), ששיחק בשתי העונות האחרונות בפדרבורן, חתם בקבוצה מהצ'מפיונשיפ. שיחק בעבר גם בבורוסיה דורטמונד.

המגן השמאלי האיטלקי, פדריקו בלזראטי בן ה-33, הודיע על פרישה מכדורגל לאחר שסבל מפציעה ממושכת. בלזראטי, לו 16 הופעות במדיה של נבחרת איטליה, רשם בעונה שעברה משחק ליגה אחד בלבד, כשבעונה שלפני כן שותף ב-11 משחקים. שיחק בעברו גם ביובנטוס, פיורנטינה, פאלרמו וטורינו.

שחקן ברצלונה אדאמה טראורה. Valerio Pennicino, GettyImages
קרוב לאסטון וילה. אדאמה טראורה/GettyImages, Valerio Pennicino

שמועות

* בספרד מדווחים כי סרחיו ראמוס סיכם על הישארותו בריאל מדריד עד 2020 ויערוך מסיבת עיתונאים רשמית. גם פפה סיכם על חוזה חדש לשתי עונות נוספות.

* נציגים של ארסנל הגיעו לסופר קאפ האירופי כדי לעקוב אחרי קשרה של סביליה, גז'גוז' קריכוביאק, כשארסן ונגר מתכוון להגיש הצעה בגובה 22 מיליון ליש"ט עבור הפולני הבינלאומי.

* מה מתחדש עם דויד דה חאה? נראה שאחרי הכול השוער יישאר לעונה נוספת במנצ'סטר יונייטד. את הרמז לכך נתן לואי ואן חאל, שאמנם השאיר את דה חאה מחוץ לסגל נגד טוטנהאם, אבל הכליל אותו ברשימת 25 השחקנים למשחק הפלייאוף בליגת האלופות נגד קלאב ברוז'.

* האם חאבייר הרננדס יעזוב את יונייטד? ב"מירור" מדווחים שבעוד טוטנהאם ו-ווסטהאם מעוניינות במקסיקני, טורינו נמצאת גם היא ברשימת המתעניינות. הקבוצה האיטלקית נחשבת לריצינית ביותר, בטח לאחר מכירת מתיאו דרמיאן ליונייטד בחודש שעבר.

* אחרי שנדמה היה שליברפול קרובה לשאול את אדאמה טראורה הצעיר מברצלונה, ב"דיילי מייל" פורסם שאסטון וילה קרובה לבצע מחטף ולהחתים את הקשר בן ה-19 שיעבור בדיקות רפואיות ויגיע תמורת 12 מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ראמירס שחקן צ'לסי. GettyImages
יובנטוס רוצה אותו. ראמירס/GettyImages

* אחרי שהחתימה את סמי חדירה שייעדר כחודש מהמגרשים, הגברת הזקנה מכוונת לצירופו של ראמירס מצ'לסי כמחליפו של הגרמני.

* ב"דיילי מייל" טוענים שמרקו מרין, שחקנה של צ'לסי, עשוי לעבור כמושאל לאוגסבורג בתמורה לעבדול באבה רחמן. מרין הגרמני בן ה-26 הושאל בשנים האחרונות מצ'לסי לסביליה, פיורנטינה ואנדרלכט.

* ב"דיילי אקספרס" מפרסמים שליברפול מקווה להשלים במהרה את עסקת העברתו של קשר פריס סן ז'רמן, טיאגו מוטה.

* עוד קצת על ארסנל: ב"אס" טוענים שדניס צ'רישב "מוכן כבר לעזוב" את ריאל מדריד. במקביל, התותחנים מתכוונים לרדת מקארים בנזמה ולנסות לצרף את אדינסון קבאני.

* סוכנו של בלם מונאקו, איימן אבדנור, התראיין ואמר: "אין שום בעיות עם המועדון או עם המאמן. האמת היא שאבדנור יעזוב. הוא רוצה התנסות חדשה, ויש לו הזדמנויות באיטליה, ספרד ואנגליה. העדיפות שלו היא לאיטליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully