וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: רוסקו סמית' חתם לעונה אחת

13.8.2015 / 7:40

אלוף המכללות ב-2011 עם קונטיקט (24, 2.03) מצטרף לקבוצה של נדב זילברשטיין אחרי שהצטיין בעונה האחרונה בליגת הפיתוח. מיטשל וואט ניצל את אופציית היציאה מחוזהו ועבר לאלבה ברלין

אימג'בנק GettyImages

צפו בביצועי של רוסקו סמית' מהעונה שעברה

עירוני נס ציונה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה כשהיום החתימה הקבוצה את הפורוורד האמריקאי, רוסקו סמית', לעונה. מהלך צירופו של סמית' נשמר מתחת לרדאר בליגת העל, כשעד לימים האחרונים אופציית היציאה שלו לאירופה כלל לא עלתה על הפרק, והכתומים השכילו לבצע מהלך ולצרף את השחקן המסקרן. מי שלא ימשיך בקבוצה הוא מיטשל וואט, שניצל את אופציית היציאה מחוזהו, וסגר את תנאיו באלבה ברלין שתשחק העונה ביורוקאפ. וואט ישלם לנס ציונה כ-30 אלף דולרים על השחרור.

יושב ראש הקבוצה יניב מזרחי אמר אחרי החתימה: "רוסקו סמית הוא שחקן אתלטי שמביא אינטנסיביות גדולה למגרש, מדובר בשחקן שיודע לצבור נקודות במספר דרכים ובריבאונדר נהדר ואני בטוח שהקהל בנס ציונה ייהנה ממנו".

סמית' (24, 2.03) נחשב היה לכישרון גדול בתיכונים ולמד באוק היל אקדמי היוקרתית לפני שבחר ללכת לשחק בקונטיקט של ג'ים קלהון. ב-2011 היה חלק מהקבוצה שזכתה באליפות המכללות, כשהוא משחק לצידו של קמבה ווקר. בעונה לאחר מכן נדחק החוצה מהרוטציה עם הגעתו של אנדרה דראמונד, ובחר לעבור ל-UNLV. אחרי שנה אחת בחוץ הצטרף למכללה בלאס וגאס וסיים במקום החמישי בכל ארצות הברית בריבאונדים עם 10.9 למשחק, מתוכם 3.5 ריבאונדים בהתקפה, אליהם הוסיף 11.1 נקודות. אחרי שלא נבחר בדראפט, ניסה את מזלו בליגת הקיץ במדי לוס אנג'לס לייקרס, קיבל חוזה למחנה הסופי אך נחתך ועבר לשחק בקבוצת ליגת הפיתוח של הלייקרס - לוס אנג'לס דיפנדרס. בליגת הפיתוח סמית' התפוצץ עם 18.1 נקודות ו-11 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשהוא זוכה בתואר מלך הדאבל דאבל של הליגה.

סמית' הוא הזר השני שחותם בקבוצה של נדב זילברשטיין לצידו של פקוואן אדווין שהגיע אחרי שנה אחת בליגת הפיתוח גם כן. הסגל הישראלי של הכתומים כולל את טל דן שממשיך לעונה חמישית, לצידם של טל קרפלס, יובל נעימי ויחזקאל סקורר. בנס ציונה עשויים לצרף ישראלי גבוה נוסף לסגל.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה גיל אמיתי שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
חיזק את הקבוצה. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully