וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "אנחנו עדיין מחפשים את הזהות שלנו"

11.8.2015 / 18:58

מאמן נבחרת ישראל נשמע מעודד למרות ההפסד השלישי בשלושה משחקי הכנה ליורובאסקט 2015, 69:64 למקדוניה. עומרי כספי: "לאט לאט אנחנו משתפרים, זה תהליך, אני שמח שהייתה מחויבות"

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל (שמאל) עם עוזרו ליאור ליובין. יוסי ציפקיס
ליובין ואדלשטיין מרוצים מההתקדמות של הנבחרת/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל רשמה הערב (שלישי) הפסד שלישי בשלושה משחקי אימון לקראת יורובאסקט 2015. הנבחרת של ארז אדלשטיין הפסידה 69:64 למקדוניה, שניצחה אותה גם במשחק ההכנה הראשון. עומרי כספי וגל מקל בלטו עם 18 נקודות כל אחד, אבל זה לא היה מספיק בשביל להתקרב לניצחון, כשהפער המקדוני עמד על 15 נקודות בשלבים מסוימים.

"מאוד קשה לחזור מחופשת קיץ לסגנון של אינטנסיביות", הסביר ארז אדלשטיין. "יש לנו המון מסקנות לעתיד טוב יותר. אנחנו מחפשים את הזהות שלנו התקפית והגנתית. אני מחפש את ההרכבים הטובים כדי שניראה קבוצה שומרת, לוחמת וזה לא בא סתם ככה. נמשיך לעבוד כדי ליצור את זה".

אחד מעוזרי המאמן של אדלשטיין ליאור ליובין אמר: "מאכזב להפסיד, אבל מעבר לזה אנחנו רוצים לראות דברים, רוצים לראות שיפור. אנחנו רוצים לנצח כמובן, אבל רוצים לנסות דברים, לבדוק ולראות שיפור בנבחרת. אני חושב שראינו שיפור הגנתי, הגענו למצבים טובים והשארנו 14 נקודות על העונשין ואלה דברים שאין לנו מה לעשות איתם. זו פריבילגיה שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו.

"אנחנו צריכים להגיע לכמות זריקות גבוהה יותר ולהגיע לזריקות טובות. נצטרך להשפיע על המשחק בעוד אופנים, אולי לחץ, אולי דברים אחרים כדי להגיע לזריקות טובות יותר. אני לא רואה נבחרת כבויה, השחקנים משקיעים הרבה אנרגיות וזה היה שבוע אינטנסיבי מאוד. השחקנים נותנים את כל מה שהם יכולים לתת. יש הרבה שחקנים שהם צעירים בנבחרת וזה הקמפיין הראשון שלהם. שון דאוסן העלה את הרמה שלו בכל משחק ובכל אימון בנבחרת. גם עוז בלייזר שיחק מצוין היום ועשינו איתו ריצה טובה. השחקנים נחשפים לרמה אחרת והם משאירים את כל מה שיש להם על המגרש".

עומרי כספי לא התרגש מההפסד ואמר: "זה תהליך. צריך לדעת להמשיך לעבוד ולהשתפר. לאט לאט אנחנו מבינים טוב יותר את השיטה. אני שמח שלפחות המחויבות הייתה שם היום. עצרנו אותם על 64 נקודות, אבל אנחנו צריכים לקלוע יותר. נעבוד על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully