וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי סמולר: "אעשה הכול כדי לחזור כמה שיותר מהר"

הפועל ראשון לציון בכדוריד ערכה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה החדשה. המאמן החדש סטויאנוביץ: "המטרה היא זכייה בדאבל". מימון: "כל עוד יש בי אהבה למשחק, אמשיך לשחק"

אבישי סמולר שחקן הפועל ראשון לציון. גבי אלאלוף, אתר הפועל ראשון לציון, אתר רשמי
סמולר ומימון במסיבת העיתונאים/אתר רשמי, גבי אלאלוף, אתר הפועל ראשון לציון

לאחר עונת דאבל, הפועל ראשון לציון ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה הקרובה. דמיר סטויאנוביץ, שמונה למאמן הבוגרים ולמנהל מחלקת הנוער, אמר: "המטרה היא זכייה בדאבל גם בעונה הבאה. יש כאן שחקנים טובים, ולמרות שזה לא קל בכלל, זה ביכולתנו".

יו"ר הקבוצה דודי פלח הוסיף: "אף קבוצה של המועדון, בכל גיל וקטגוריה, לא סיימה מתחת למקום שלישי העונה. התחלנו גם בשיתוף פעולה מיוחד עם אלופת אירופה, ברצלונה, וקבוצות ילדים ונערים שלנו מתארחות שם במחנות אימון ומשחקים. בסוף השבוע תמריא קבוצת הבוגרים למסע משחקים ואימונים בסרביה, שם תשחק מול שתי הגדולות, פרטיזן והכוכב האדום בלגרד, ומול קבוצות נוספות. לא נצא להרתפקאה כלכלית בגביע אירופה לאלופות ללא תמיכה של מוסדות הספורט במדינה, אבל הכנת העונה בסרביה, התמקצעות מחלקות הנוער וחיזוק בסיס התמיכה על ידי ספונסרים, כל אלה מובילים אותנו בכוון הנכון כדי להיות יום אחד באירופה".

אגב, הפועל ראשון לציון ביקשה להשתתף בטורניר גביע האתגר האירופי (הצ'לנג'), או בגביע איצ'ף, אולם ההתאחדות האירופית לא אישרה דבר פרט להשתתפות בגביע אירופה לאלופות, שם תהיה חייבת הפועל לארח מחוץ לעיר, ללא חגיגה אירופית בראשון לציון, ועם עלויות גבוהות. עידן מימון בן ה-41 מתחיל עונה מספר 24 ומסביר מדוע לא פרש: "כל עוד יש לי פרפרים בבטן מהתרגשות, ואהבה למשחק, אני רוצה לשחק. אחרת, לא הייתי פה". אבישי סמולר, המתאושש מפציעה קשה, ישמש כעוזר מאמן במקביל לניסיון לחזור למשחק פעיל. על תחילת העבודה עם דמיר: "כיף ומעניין להכיר פילוסופיות משחק חדשות. אעשה הכל לחזור, אבל הכל בזהירות ולאט לאט".

הפנים החדשות הן מילוראד קריבוקאפיץ, בשנה שעברה מעבר לכביש, וכיום מקשר יד שמאל המשלים קאדר של שבעה שחקנים שמאליים בסגל, כולל השוערים, ניב פישלוביץ ומושיקו אלימלך. מושיקו חוזר אחרי כמה עונות השאלה באשדוד ובנס ציונה, וכעת יש בסגל 14 שחקני בית. הפנים החדשות מהנוער שייכות לאסף בילקר, רן יוניש ורותם בר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully