וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בת הזוג של אלבק סירבה להגיע לישראל, הקשר חתם בגטבורג

11.8.2015 / 17:34

הקשר הדני של ריימס סגר את מרבית תנאיו במכבי חיפה, אך בת הזוג שלו הערימה קשיים על השלמת העסקה והוא בחר במוליכת הליגה השבדית. אלבק יחתום לשנתיים וחצי, תמורת 300 אלף יורו

one

הקשר הדני, מאדס אלבק, סיכם את מרבית תנאיו במכבי חיפה, אך בסופו של דבר חתם הערב (שלישי) בגטבורג השבדית תמורת כ-300 אלף יורו לעונה.

העסקה עם הירוקים הסתבכה, בשל סירובה של בת זוגו להגיע לישראל. על פי עדכון שהועבר לראשי המועדון, בת הזוג של שחקן ריימס בן ה-25, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, סירבה בתוקף להגיע לישראל והדבר יצר קושי בהשלמת העסקה. כל הפרטים מול השחקן ומול קבוצתו הצרפתית נסגרו, אך ההסכמה של בת זוגו הורידה את העניין מהפרק.

מאדס אלבק שחקן ריימס. AP
בחר בשבדיה. מאדס אלבק/AP

בינתיים, בזמן שמכבי חיפה המתינה, בצרפת דווח כי השחקן מנהל מגעים מתקדמים עם גטבורג השבדית, ולאחר כמה שעות נודע כי הוא טס לשבדיה כדי לחתום רשמית לשנתיים וחצי.

אגב, בת הזוג, כריסטינה פדרסן, היא שחקנית כדוריד במקצועה, ומקורב לעסקה הוסיף בציניות: "אם צריך, נסדר לה קבוצת כדוריד". זה כבר לא יקרה.

במועדון המתינו לחלוץ הצרפתי מתיו דוהמל, 31, שהבטיח להחזיר תשובה עד סוף השבוע, אבל הוא נערך לקראת התחלת אימוניו בלה האבר ועשוי לחתום בקבוצה מהליגה השנייה בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully