וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי הסיט את עטר לכנף. בוקולי צפה בשחקנים מצרפת ופורטוגל

10.8.2015 / 9:24

שחקנים במכבי חיפה סיפרו כי עטר רצה מאוד לשחק בעמדה הזאת: "הוא מרגיש שם הרבה יותר בנוח". הסקאוט עוקב אחרי מספר שחקנים. עאיד חבשי וערן ביטון שוחחו עם המאמן

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האם אלירן עטר יחזור לשחק בעמדה הטבעית שלו כשחקן כנף בצד שמאל? על פי האימון שקיימה הקבוצה אתמול (ראשון), נראה כי המאמן רוני לוי מתכנן להחזיר את השחקן לעמדה הטבעית שלו, במקום חן עזרא שיעבור לצד ימין, ולשמור על מערך שכולל שני חלוצים. אלון תורג'מן ואיתי שכטר תורגלו יחד, כשעטר ועזרא שיחקו לפני אביחי ידין וניקולה דרינצ'יץ'. שחקנים במכבי חיפה סיפרו כי עטר רצה מאוד לחזור לשחק בעמדה הזאת. "שם אלירן מרגיש יותר נוח, יוכל להביא את עצמו יותר לידי ביטוי בעיקר בפעולות האישיות", אמרו. יוסי בניון לא תורגל בהרכב. מארק ואליינטה עדיין לא בכושר משחק וגם אם ייכלל בסגל לא יפתח בהרכב.

רוני לוי מחפש שחקן מרכז שדה, בעדיפות גבוהה עם רגל שמאל חזקה. בימים האחרונים צפה הסקאוט גוסטבו בוקולי, שהמליץ שלא להחתים את הקשר השבדי מרכוס רודן, בשחקנים מפורטוגל וצרפת. אחד מהם הוא קשר ריימס, מאדס אלבק, שהגיע לקבוצה יחד עם אלירן עטר. לאלבק, 25, שתי הופעות בנבחרת דנמרק והוא בועט בעיקר ברגל שמאל. במועדון ממתינים לתשובה סופית מהחלוץ מתיו דוהמל. "אם עד סוף השבוע הוא לא יחתום באנגליה, יש על מה לדבר", אמר מקורב לעסקה.

כפי שפרסמנו אתמול, שובל גוזלן החליט לעזוב אם לא ייכלל בסגל מול הפועל עכו. החלוץ שוחח עם רוני לוי, אך זה עדיין לא פרסם את הסגל ולא מתכוון להבהיר לחלוץ אם יזכה לדקות לפני ההחלטה הסופית. לוי, כזכור, כבר הודיע להנהלה כי הוא מטיל וטו על שחרורם של גוזלן ואלון תורג'מן, אך אם החלוץ יתעקש לעזוב לאחר הגעת חלוץ ייתכן שיתאפשר לו. גוזלן מחוזר על ידי הפועל תל אביב. עאיד חבשי וערן ביטון שוחחו אתמול עם רוני לוי בניסיון לברר מה מעמדם בקבוצה והאם יושאלו לקבוצה אחרת. ייתכן שזה יקרה בשלב מאוחר יותר.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
מחפש קשר עם רגל שמאל חזקה. רוני לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully