וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד שלישי רצוף לישראל בהכנה, 69:64 למקדוניה

החבורה של אדלשטיין סיימה את טורניר ההכנה במקדוניה עם עוד הפסד ו-24 יום ליורובאסקט, היא רחוקה מלהיות מוכנה. כספי ומקל סיימו עם 18 כל אחד, דאוסן הוסיף 12

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי מול מקדוניה. איגוד הכדורסל
עוד משחק חלש. כספי עם הגב/איגוד הכדורסל

24 יום נותרו עד לפתיחת היורובאסקט, ונבחרת ישראל עדיין לא קרובה להיות מוכנה. החבורה של ארז אדלשטיין נחלה הערב (שלישי) הפסד נוסף ושלישי ברציפות, 69:64 למקדוניה במסגרת טורניר ההכנה הנערך במדינה. אחרי התבוסה לאותה מקדוניה במשחק הראשון בטורניר וההפסד לאוקראינה, עומרי כספי וחבריו רצו לתקן את הרושם שהותירו, אך למרות פתיחה טובה של 2:8, שוב נראתה כבויה, איפשרה למקומיים לברוח ולא באמת חזרו עד סיום המשחק.

האתגר הבא של הנבחרת יהיה קשה בהרבה, כשנבחרת סרביה, סגנית אלופת העולם, תגיע לצמד משחקים בישראל. עומרי כספי וגל מקל רשמו משחק סביר, אך יתר חבריהם שוב לא תרמו יותר מדי, ולמעט שון דאוסן שהראה ניצוצות, כולם נראו בכושר ירוד. הפער של המקדונים הגיע בשיאו ל-15,אך למרות קאמבקון של הנבחרת, ישראל סיימה בקול ענות חלושה את המסע למקדוניה.

קלעו לישראל: עומרי כספי (5 ריבאונדים, 6 מ-10 מהקו) וגל מקל 18 כל אחד, שון דוסון 12 (8 ריבאונדים), רוברט רות'בארט 9 (6 ריבאונדים), דגן יבזורי 3, אלישי כדיר ודיאור פישר 2 כל אחד. רביב לימונד, אלכס צ'וברביץ', עוז בלייזר, רפי מנקו, בר טימור ואפיק ניסים שותפו ולא קלעו.

שחקן נבחרת ישראל שון דאוסן. איגוד הכדורסל
יכולת לא רעה. דאוסן/איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

בניגוד למשחק הקודם, כספי ומקל פתחו היטב והעלה את הנבחרת ליתרון 2:8 מהיר. כספי הגיע ל-9 נקודות והעלה את ישראל ל-7:14, אך המקדונים התעוררו, רצו 0:8 ועלו ליתרון בזכות סלים של סמרג'יסקי ואילייבסקי. אדלשטיין העלה את המחליפים, ושלשה של מקדוניה על הבאזר קבעה 17:24 למקומיים בתום הרבע הראשון.

הריצה של מקדוניה נמשכה גם בפתיחת הרבע השני. ליי אפ קליל של ברקוב קבע 17:28 למקומיים וריצת 0:13. כספי ניסה לשמור את ישראל בתמונה, אבל גם הוא לא היה מפוקס ורשם איירבול מהקו, כשהיתרון של המקדונים עומד על 21:32 שבע דקות להפסקה. מהלכים טובים של רות'בארט ומקל הורידו לחמחש בלבד, אך סטויאנובסקי צלף עוד שלשה חופשית. ההגנה הרעועה של ישראל המשיכה לאפשר למקדונים לקלוע מכל מקום ולעלות ליתרון 32:39, דקה וחצי למחצית. ישראל שוב חטפה שלשה בהתקפה האחרונה, הפעם מסטויאנובסקי, וירדה למחצית בפיגור 13, 46:33.

הרבע השלישי נפתח עם הגנה קצת יותר אגרסיבית של הנבחרת. נקודות של דוסון, מקל ועוד ארבע של כספי הורידו ל-8 למקדונים, 51:43, חמש דקות לסיום הרבע. ישראל המשיכה לנגוס בהפרש והורידה לשבע בלבד, 57:50, עם ארבע רצופות של מקל. בתום הרבע מקדוניה הובילה 50:58. הרבע האחרון היה שקול, אך בדקות הראשונות שלו ישראל לא הצליחה להתקרב יותר מכפי שהתקרבה לפני כן. דאוסן ומקל ייצרו נקודות במתפרצות ושלוש וחצי דקות לסיום, הפער ירד לחמש בלבד. ישראל חטפה עוד שלשה, ושם פחות או יותר זה נגמר. 64:69 למקדוניה בסיום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נבחרת ישראל אלישי כדיר מול מקדוניה. איגוד הכדורסל
המקדונים חגגו. כדיר/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully