וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אריק מקולום על סף חתימה בדרושפאקה, יריבת מכבי תל אביב

הגארד, שלא בלט בנתניה ובכפר סבא מהליגה הלאומית וקלע בעונה שעברה קרוב ל-40 נקודות בממוצע למשחק בסין, קרוב לחתום בקבוצת המיליונרים הטורקית. ויקטור קלאבר סיכם בלבוראל קוצ'ה

מגד גוזני

בוידאו: מקולום מפגיז 82 נקודות במשחק בודד בעונה שעברה

אריק מקולום אולי זכור לעכברי הכדורסל בתור זר סתמי למדי שבקושי שיחק בברק נתניה בעונת 2010/11 ובהפועל כפר סבא מהלאומית בעונה שלאחר מכן. מאז עבר הגארד האמריקאי כברת דרך, והספיק למצב את עצמו כאחד הסקוררים הטובים מחוץ ל-NBA. היום (שלישי) מדווחים בטורקיה כי מקולום נמצא על סף חתימה בדרושפאקה, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג. אם לשפוט על פי התצוגות שלו בעונה שעברה בסין, שם העמיד ממוצע כמעט היסטורי של 39.6 נקודות למשחק, לגיא גודס יש חתיכת כאב ראש.

מקולום בן ה-27 (1.85) הספיק מאז האפיזודה הקצרה בישראל לשחק באפולון פטראס ופאניוניוס היווניות ולסיים כמלך הסלים של הליגה המקומית ואף כמלך הסלים ביורוקאפ בעונת 2013/14. משם, כאמור, עבר לעונה בקנה מידה היסטורי במדי ז'יאנג הסינית. דרושפאקה, שהשתחלה ליורוליג באמצעות כרטיס חופשי, צירפה הקיץ שורה של שחקנים מסקרנים. פרט למקולום, החתימו המילארדרים מטורקיה גם את רג'י רדינג, טיילור ברון, לוק הרנגודי, מילקו בייליצה ואוגוז סבאש.

שחקני ברק נתניה אריק מקולום ואלטון בראון. מגד גוזני
עבר מהפך בקריירה. מקולום/מגד גוזני

* בספרד מדווחים כי ויקטור קלאבר, ששוחרר לא מכבר מחימקי, סיכם בלבוראל קוצ'ה. הפורוורד בן ה-26 חזר במהלך העונה שעברה לאירופה אחרי ניסיון לא מוצלח של שלוש עונות בפורטלנד, אך לא הצליח להרשים במדי הקבוצה הרוסית, וינסה לתקן את הרושם בעונה הקרובה בקבוצה מחבל הבאסקים, שבחודשים האחרונים בעיקר שחררה שחקנים.

* מלאגה, עוד יריבה של מכבי תל אביב ביורוליג, הודיעה כי החתימה לשתי עונות נוספות את הגבוה הספרדי הותיק חרמן גבריאל. עוד הודיעו האנדלוסים כי יון סטפאנסון, שהגיע כמחליפו של זוראן דראגיץ', שוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully