וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גראסהופרס תציע למונס דאבור חוזה משודרג כדי שיישאר בקבוצה"

בשוויץ מדווחים שהמגעים בין המועדון לפאלרמו תקועים, ושבציריך נערכים להשארתו של החלוץ. דאבור מרוויח היום כחצי מיליון פרנק לעונה, ויוצעו לו 650 אלף פרנק שהם כ-600 אלף יורו

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
בימים הקרובים הכול יתבהר. דאבור/GettyImages

מונס דאבור אמנם סיכם את תנאיו בפאלרמו האיטלקית, אבל המגעים בין הקבוצה מסיציליה לגראסהופרס, עדיין רחוקים מלהסתיים וכרגע החלוץ הישראלי נשאר בקבוצה השוויצרית. גראסהופרס מוכנה למכור את דאבור, אבל בימים האחרונים ראשיה הבהירו שוב ושוב שיעשו זאת "רק תמורת הסכום הנכון".

אולי כחלק מהמו"מ ואולי לא, בתקשורת השוויצרית נטען היום שבגראסהופרס נערכים לתרחיש המאוד אפשרי שדאבור יישאר בקבוצה ומתכוונים להציע לו לחתום על חוזה חדש ומשודרג. לחלוץ בן ה-23 חוזה לשנתיים נוספות (עם אופציה הדדית לעונה נוספת), במסגרתו הוא מרוויח כחצי מיליון פרנק שוויצרי לעונה. ראשי המועדון מציריך יציעו לו לחתום על חוזה ארוך טווח בשכר של כ-650 אלף פרנק שהם בסביבות 600 אלף יורו.

בפאלרמו לא יכחו עוד זמן רב לדאבור וגראסהופרס, ואם לא יצליחו להגיע לעמק השווה בימים הקרובים, ימשיכו לאופציה הבאה. דאבור הגיע אתמול לביקור קצר בישראל, אבל אחרי כמה שעות הבהיר שהוא קיבל אישור לעשות זאת. נכון למצב העניינים הנוכחי, הוא אמור לשחק עם קבוצתו נגד פ.צ ואדוז ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully