וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סרינה נשית מתמיד, מייוות'ר מעל מוחמד עלי

מרטין האנסן מדן האג הדהים עם ביצוע מרהיב ב-2:2 עם איינדהובן, מייוות'ר שם את עצמו הרבה לפני מוחמד עלי, סרינה וויליאמס עם סדרת צילומים מרשימה, המעודד שמשגע את ארצות הברית ודונלד סטרלינג תובע

עריכה: מרום שפיצר קריינות: עידן ויניצקי

19:50: סטוק סיטי ברשימה של הגדולות

עם החתמתו של ג'רדאן שאקירי, סטוק סיטי השתוותה לצ'לסי ולמנצ'סטר יונייטד, עם חמישה שחקנים בסגל שזכו בליגת האלופות. שאקירי, בויאן קרקיץ', מארק מונייסה, מרקו ארנאוטוביץ' ואיברהים אפלאיי.

19:22: המעודד שמשגע את ארצות הברית

כמו בכל קיץ, גם השנה ערכה מיאמי היט מבחנים למעודדות צעירות, הרוצות להיכנס לקבוצה. אלא שבניגוד לשנים עברו, הרשימה הורכבה לא רק מנשים, אלא גם מגבר אחד, שהחליט לנסות את מזלו. קית' ווילסון היה הגבר היחיד שניסה את מזלו מתוך 200 מועמדים, ובעקבות ביצועיו הפך לכוכב רשת במהרה. ווילסון אמנם לא התקבל לקבוצה, אך את שלו הוא כבר עשה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

14:25: רומאניולי סוגר חשבון עם אוהדי רומא

אלסיו רומאניולי, בלמה של רומא, חתם במילאן, ועכשיו הוא לא חושש לחשוף בפני אוהדי הג'לארוסי את זהות קבוצתו האהודה - לאציו השנואה. עכשיו כדאי לו לקוות שהעסקה אכן תצא לפועל

13:30: רונאלדו ב-GTA

אנימטור מוכשר ומשועמם החליט לשתול את כריסטיאנו רונאלדו במשחק GTA. התוצאה בהחלט משעשעת.

10:00: איבן ראקיטיץ' חושף כיצד התאהב בספרד ובאשתו

קשר ברצלונה איוון רקיטיץ' מספר בראיון ב"גרדיאן" כיצד התאהב בספרד ובאשתו. מתוך הכתבה: "זו הייתה אהבה ממבט ראשון. בינואר 2011 ראקיטיץ' רק הגיע למלון לבררוס, 50 מטר מאצטדיון סאנצ'ס פיחואן. הוא היה בן 22, רק שעתיים בספרד, כשלמחרת בבוקר הוא אמור לעבור את הבדיקות הרפואיות בסביליה, לפגוש את הנשיא ואם הכל יילך חלק, לחתום בקבוצה. עם זאת, הרבה קבוצות אחרות המשיכו להביע בו עניין ולא ויתרו עליו. ראקיטיץ' היה עצבני ולחוץ, זה כבר היה אחרי חצות והוא לא הצליח להירדם, אז הוא ירד לבית הקפה של המלון, 'כמו קריאה לעזרה'. ואז הוא פגש את ראקל.

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה עם הגביע לאחר הזכייה בליגת האלופות. רויטרס
מאוהב. ראקיטיץ'/רויטרס

"'היא הביאה לי קפה', הוא נזכר. הם דיברו יותר משעה... 'נותרו ארבעה ימים לחלון ההעברות, היו הרבה הצעות, הרבה טלפונים, עוד קבוצה התקשרה, הם היו מוכנים לשלוח לי מטוס פרטי כדי שאחתום אצלם, אבל אמרתי לאח שלי: 'לא, נתתי את המילה שלי לנשיא סביליה, ואני הולך להתחתן עם המלצרית הזאת'. שנתיים אחרי זה הם נישאו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

9:00: פלויד מייוות'ר גדול יותר ממוחמד עלי?

כשפלויד מייוות'ר התבקש לדרג את המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, לאף אחד לא היה ספק שהוא יציב את עצמו בחמישייה, השאלה רק הייתה באיזה מקום. וכך מייוות'ר הציב את עצמו בפסגה, ואת עלי רק במקום החמישי. להלן החמישייה, וההסברים:
1. מייוות'ר על עצמו: "הוא גבר על יותר אלופים מכל אחד אחר, ועשה את זה בהכי מעט קרבות, שבר שיאי פיי פר וויו, הכה ביריביו באחוזים הכי גבוהים וספג הכי מעט".
2. רוברטו דוראן: "הוא עבר ממשקל קל לבינוני והפך לאלוף העולם".
3. פארנל וויטאקר: "הוא לא הפסיד עד סוף הקריירה, הוא גבר על צ'אבס".
4. חוליו סזאר צ'אבס: "הוא היה במאזן 0:80 עד שהפסיד, ועשה את זה במשקלים שונים".
5. מוחמד עלי: "הוא באמת הפסיד לקן נורטון. עלי היה גדול מכולם, כשעמד יציב בעידן שבו שחורים לא עמדו זה לצד זה".

8:00: רונדה ראוזי ממשיכה להתגרות במייוות'ר

רונדה ראוזי ממשיכה לטעון שהיא יכולה לגבור על מייוות'ר. "פלויד הוא אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים", אמרה אלופת ה-UFC, "הוא ללא ספק יגבור עליי בקרב אגרוף. אבל לצערי, אני לא נקלעת לקרבות, אני נלחמת למחייתי. בקרב ללא חוקים, אני מאמינה שאני יכולה לנצח כל אחד בעולם. אגרוף הוא עולם ומלואו עם חוקים קפדניים שאני מכבדת מאוד ומנסה כל יום להשתפר בו. אבל אם מדברים על קרב ללא חוקים - זו התשובה הכי כנה שלי". כזכור, לפני חודש ראוזי זכתה בתואר פרסי ה-ESPY בלוחמת השנה והקדימה את מייוות'ר, ואמרה על המתאגרף שהואשם באלימות נגד נשותיו: "אני תוהה איך פלויד ירגיש לקבל מהלומה מאישה פעם אחת".

רונדה ראוזי לוחמת ufc אמריקאית. AP
אל תעצבנו אותה. ראוזי/AP

7:00: סרינה וויליאמס מצטלמת ל"ניו יורק מגזין"

בזמן שלא מעט חובבי טניס מכניס את סרינה וויליאמס "גברית", הטניסאית הגיבה בסדרת צילומים ל"ניו יורק מגזין" שחושפים מצד קוביות בבטן, ומד שני גמישות מרשימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
סרינה וויליאמס. טוויטר, אתר רשמי
סרינה וויליאמס/אתר רשמי, טוויטר

6:46: דונלד סטרלינג נגד TMZ והאקסית

דונלד סטרלינג תובע את האתר TMZ ואת חברתו לשעבר וי סטיביאנו לאחר שהקליטו אותו ופרסמו את ההערות הגזעניות שלו שגרמו להנהלת ה-NBA לכפות עליו למכור את לוס אנג'לס קליפרס. על פי התביעה, סטרלינג טוען לפגיעה חמורה בפרטיות שלו ש"גרמה לנזק אדיר". כזכור, אשתו של סטרלינג, שלי, הוכיחה שהוא סובל מדימנציה (שכחה) וזכתה בזכויות על הקבוצה וכך מכרה אותה לסטיב באלמר ב-2 מיליארד דולר. סטרלינג תובע גם את אשתו ושני רופאים שאישרו את המהלך.

הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס דונלד סטרלינג עם חברתו וי סטיביאנו. AP
איך לתבוע הוא זוכר. סטרלינג/AP

6:30: הרוקיז של ה-NBA מנסים לחקות את לברון, הארדן ושות'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully