וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "לא היינו מרוכזים". בן שמעון: "הראש שלהם לא פה"

10.8.2015 / 22:58

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את היכולת בתבוסה לפתח תקוה: "הניצחון הגיע להם. זה לא נראה יפה מבחינתנו". מאמן המלאבסים לא התרגש: "נחמד לנצח פה, אבל ממשיכים הלאה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה הביסה הערב (שני) 0:3 את מכבי תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. קסאבייה תומא (30), דור חוגי (36) וגידי קאניוק (95) פירקו את האלופה, שכנראה לא התאוששה מאופוריית הניצחון בפלזן. ההרכב השני של הצהובים לא עמד בקצב ונראה רע והמלאבסים גם החטיאו פנדל, בפאננקה מוזרה של ג'ו מונונגה לאחר הרחקתו של יואב זיו בדקה ה-70. סלבישה יוקאנוביץ', שבוודאי לא יכול להיות מרוצה, העניק הזדמנות בהרכב לשוער הצעיר חביב אוחיון וגם לדן גלזר, כאשר הוא מבצע עשרה חילופים לעומת ההרכב שפתח בצ'כיה.

יוקאנוביץ' סיכם: "לא היינו מספיק חזקים, מרוכזים או מוכנים להתחרות פה. הניצחון מגיע למכבי פתח תקוה, היא שיחקה יותר טוב עבורנו. זה כמו שקרה מול היברניאנס. אם אתה בא לא מוכן, אתה נענש. אני מאוכזב מהקבוצה שלי. לא שיחקנו ברמה הראויה, נפלנו בדברים הקטנים וככה קשה. לא היו לנו כוחות לשנות את המצב שלנו במחצית השנייה וזה מה שקרה לנו היום. זה לא נראה יפה מבחינתנו, אבל גם זה חלק ממכבי. אנחנו במועדון הכי טוב בישראל ואנחנו חייבים לשפר את עצמנו. מה שקרה בעונה שעברה זה היסטוריה ועכשיו יש לנו אתגר חדש וצריכים להיות מוכנים לקראתו. גם בצ'לסי, ברצלונה וריאל מדריד המאמנים דורשים שחקנים חדשים".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם דניאל בר נתן שופט הכדורגל. קובי אליהו
יוקאנוביץ' הודה: לא הגיע לנו לנצח/קובי אליהו

איתן טיבי הוסיף: "היה לנו משחק לא טוב. הראש שלנו לא היה פה. הפסדנו בצדק. זה מראה שקבוצה שמורידה את המחויבות והריכוז שלה יכולה לספוג ולהפסיד כל משחק. זה יכול היה להיגמר יותר ואני מקווה שנלמד מזה בהמשך הדרך שלנו, כי אסור לנו לבוא לשום משחק בשאננות וחוסר ריכוז כמו שבאנו היום. אני נשפט לפי הדרך ולא לפי משחק והדרך היא ארוכה. אנחנו מנצחים כקבוצה ובתור קבוצה גם הפסדנו. צריך ללמוד מזה ולתקן את הטעויות. יש לנו זמן לבאזל, נהיה מוכנים. יש לנו משחק חשוב ביום שבת, נגד קרית שמונה. אנחנו רוצים לזכות בכל התארים".

המאמן המנצח רן בן שמעון לא התרגש יותר מדי: "שיחקנו יותר טוב. המשחק הזה היסטוריה. מכבי תל אביב מתכוננת למעמדים אחרים, הם לא היו פה. אני לא מנסה להנמיך כלום, נחמד לנצח פה, אבל ממשיכים הלאה. ניקח את הוידיאו ונסתכל עליו. הפנדל שמונונגה בעט משדר משהו לא טוב ולא אהבתי את זה. אבל אני סומך על ג'ו, הוא המנהיג שלנו ואני מאמין בו טוטאלית ב-100 אחוז. אני מנסה למצוא זרים שמתאימים לי באישיות, הם נבחרים כבני אדם ואז בתור שחקנים. פאנקה הוא שחקן שכיף לאמן, נכס לאומי אמיתי. בואו נחכה קצת, לדברים האמיתיים. הראש של מכבי תל אביב לא בבאזל, אלא במרפסת של הרצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully