וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאור פישר: "נתייחס למשחק כמו למשחק נוקאאוט"

10.8.2015 / 22:56

סנטר נבחרת ישראל ערך אימון מלא לקראת משחק ההכנה השלישי נגד מקדוניה (ג', 17:00, ספורט 5), בו תנסה נבחרת ישראל להשיג ניצחון בכורה: "אי אפשר לנצח משחקים בלי לשחק הגנה"

דיאור פישר שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
רוצים לסיים את מסע המשחקים עם ניצחון. פישר/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תסיים את הסבב הראשון של משחקי ההכנה שלה לקראת היורובאסקט מחר (שלישי) כשתפגוש את נבחרת מקדוניה בסקופיה (17:00, שידור ישיר בספורט 5). שחקני הנבחרת עשו היום את הדרך מאוכריד לבירה המקדונית, ובשעות הערב ערכו אימון באולם בו ייערך המשחק, אולם אימונים מיוחד שנבנה בתוך מרתף של מלון רוסיה החדש בעיר. השחקנים והצוות המקצועי יודעים שחשוב לסיים את משחקי האימון במקדוניה עם ניצחון, לאחר שני ההפסדים למקדוניה ואוקראינה.

"הדבר הטוב עד כה שמדובר במשחקי הכנה", אמר הסנטר דיאור פישר, שנפצע במהלך המשחק נגד אוקראינה אמש, אך ערך אימון רגיל היום, "אז נכון שלא ניצחנו את שני המשחקים הראשונים, אבל בשביל זה אנחנו פה, אנחנו מנסים להשתפר בכל משחק ובכל אימון. מחר זה משחק חשוב, כי אם מפסידים שלושה משחקים ביורובאסקט, אנחנו נודח, אז נתייחס למשחק מחר כמו למשחק נוקאאוט".

הסנטר התייחס למשחק ההגנה הלא מרשים של הנבחרת עד כה, ועל האווירה הכללית בחדר ההלבשה: "אי אפשר לנצח משחק בלי לשחק הגנה, לא עבדנו על דברים מסוימים כי לא מזמן התחלנו להתאמן, אבל המאמנים התחילו להכניס עוד דברים, ואני מקווה שנראה אותם כבר מחר. כל הסיטואציה טובה לי כי אני נכנס לכושר, אני יכול לשחק עם חלק מהחברים שלי לקבוצה בירושלים, ולשחק עם גל וכספי, אני אוהב אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully