וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: הרטה וגלדבאך עלו, המשחק של לייפציג פוצץ

סלומון קאלו ו-ולדימיר דארידה כבשו עבור הקבוצה מהבירה וסידרו לה 0:2 על בילפלד. גלדבאך הביסה 1:4 בחוץ את סנט פאולי. מצת שנזרק באוסנברוק גרם לפיצוץ המשחק מול לייפציג

יאן זומר שוער בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
זומר חוגג קאמבק בהמבורג/GettyImages

סיבוב הגביע הראשון בגרמניה נמשך היום (שני) עם ארבעה משחקים. הרטה ברלין הייתה הראשונה לעלות כשניצחה 0:2 את ארמיניה בילפלד בחוץ. אאלן ונירנברג הלכו להארכה והמשחק בין אוסנברוק לר.ב. לייפציג פוצץ לאחר שאחד מאוהדי המארחת זרק מצת ופגע בראשו של השופט.

ארמיניה בילפלד - הרטה ברלין 2:0

הקבוצה מהבירה התקשתה במחצית הראשונה, אבל הצליחה לשבור את הקרח ולעשות את העבודה שלה ב-20 הדקות האחרונות מול הקבוצה שחזרה השנה לבונדסליגה השנייה.

סלומון קאלו כבש את השער הראשון בדקה ה-73. אמנם החלוץ מחוף השנהב חתום על השער, אבל הוא כל כולו שייך לניקו שולץ. הקשר בן ה-22 עשה מהלך אישי פשוט נהדר, עבר מרחק רב ושני שומרים והשאיר כדור רוחב לקאלו, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-88 עם בעיטה של ולדימיר דארידה מ-18 מטר, שהלכה לפינה וקבע את תוצאת המשחק, 0:2.

סנט פאולי - מנשנגלדבאך 4:1

רגע לפני שהיא פותחת עונה עם משחק גדול אצל דורטמונד, גלדבאך, שמתכוננת גם לליגת האלופות, עברה את היריבה מהליגה השנייה בזכות בליץ בתחילת המחצית השנייה. מארק רזטקובסקי העלה את המארחת ליתרון מפתיע (33) עם שער יפהפה, אך לארס שטינדל כבש צמד בבכורה (54, 67) וגם בישל בין לבין לאיברהימה טראורה (56). ת'ורגן הזאר, אחיו של אדן, השלים (86).

לארס שטינדל שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
יופי של בכורה. שטינדל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully