וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: קסטוטיס איבשקביצ'יוס החליט לפרוש מכדורגל

10.8.2015 / 23:55

הקשר הליטאי, שנפצע לפני כשנה וחצי מתיקול של איתי שכטר במשחק מול הפועל תל אביב, לא הצליח להשתקם והחליט לתלות את הנעליים. הזהובים נפרדו ממנו בארוחה חגיגית ויקיימו לכבודו משחק פרידה

one

קסטוטיס איבשקביצ'יוס החליט לפרוש מכדורגל. הליטאי בן ה-30, שסבל מפציעה בכף רגלו לאחר שנפצע לפני כשנה וחצי, במשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. הערב נפרדו כל אנשי המועדון (הנהלה, צוות מקצועי ושחקנים), מאיבשקביצ'יוס, בארוחה שנערכה לקראת עזיבתו. במהלך הארוחה נשאו הקפטן איציק עזוז והבעלים משה דמאיו, דברים ונפרדו מהקשר הליטאי שעוזב את הקבוצה, אחרי חמש שנים. דמאיו העניק ל'קוסטה' את חולצתו, עם הסיפרה 16. מבני יהודה נמסר כי בהמשך העונה יערך משחק פרידה רשמי מהשחקן.

איבשקביצ'יוס, ששיחק שלוש שנים במדים הזהובים ונחשב לאחד משחקני הרכש הכי טובים שנחתו בשכונה, תוקל מאחור על ידי חלוץ הפועל תל אביב דאז, איתי שכטר, סבל משברים בכף רגלו ומאז עבר מספר ניתוחים שנכשלו. בשכונה היו אופטימיים לגבי חזרתו של הקשר בקיץ הזה, אולם הוא שוב סבל מכאבים והתקשה להתאמן.

בסופו של דבר ולאחר מחשבה ארוכה, התקבלה החלטה לשחררו לאלתר. כעת, מאמן העולה החדשה יוסי אבוקסיס ינסה לצרף בלם וקשר אחורי זר, כאשר נכון לעכשיו נותרו רק שני זרים בסגל הקבוצה, השוער דלה איינוגבה והקשר פדרו גלבאן.

לידיעה הראשונית על הכוונה לשחרר את איבשקביצ'יוס

עדכון ראשון: 17:27

שחקן בני יהודה, קסטוטיס איבשקביצ'יוס. ברני ארדוב
סיום עצוב לתקופה יפה. איבשקביצ'יוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully