וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן: "הייתי מנצח את לברון באחד על אחד, תמיד חלמתי להיות חזאי"

הוד אוויריותו מייקל ג'ורדן סיפק כמה תשובות פיקנטיות במחנה הקיץ שלו: את לברון הייתי מנצח, מדין סמית' למדתי יותר מפיל ג'קסון, לארי בירד הראש טוקר הגדול מכולם, בריאנט גנב לי את המהלכים

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מייקל ג'ורדן, שבימים אלה מעביר מחנה קיץ לכדורסל בקליפורניה, ענה על כמה שאלות מעניינות, וסיפק כמה תשובות פיקנטיות. להלן כמה מהשאלות, כפי שנאמרו על ידי ג'ורדן עצמו.

"אם הייתי יכול לשחק עוד משחק אחד, מי הייתי רוצה שיאמן בו - פיל ג'קסון או דין סמית'? דין סמית'. לשמחתי דין סמית' עזר לי להפוך לכדורסלן שהייתי. לפיל היה מזל, שדין לימד אותי את המשחק".

"הטראש-טוקר הכי גדול ששיחקתי מולו? כנראה לארי בירד. הוא דיבר הרבה טראש. אבל טראש טוב, לא מלוכלך. טראש טוב".

מייקל ג'ורדן שחקן כדורסל לשעבר. רויטרס
עוקץ בקריצה. מייקל/רויטרס

"מה הרגשתי ששאקיל אמר שחמישיית כל הזמנים של הלייקרס הייתה מנצחת את חמישיית כל הזמנים של הבולס? שהוא סתם מדבר. זה דיון. העניין הוא שלעולם לא נדע. אני חושב שהייתי מפרים אותם. הוא חושב הפוך. תחליטו אתם".

"אם הייתה לא אפשרות לשחק אחד על אחד מול סטפן קרי או לברון, במי הייתי בוחר? מה, היום, או כשהייתי בשיאי? היום? חבוב, היום לא יכולתי לנצח את... כנראה שהייתי בוחר בקרי, כי אני קצת יותר גבוה ממנו. אבל לברון קצת גדול מדי".

"ואם הייתי בשיאי, האם הייתי יכול לנצח את לברון באחד על אחד? (שתיקה ארוכה, צעקות באולם) אין ספק!" (קריאות עידוד רועמות).

"אם הייתי חוזר לאחור ולא יכול לשחק כדורסל או בייסבול, מה הייתי בוחר? שאלה טובה. הייתי הולך לקולג', ומשלים תואר בגיאוגרפיה תרבותית. רוצים לדעת מה זה? זו הקדמה למאורולוגיה. תמיד רציתי להיות חזאי. אל תצחקו. זה מה שבאמת רציתי לעשות. כך שאם לא הייתי משחק כדורסל או בייסבול, הייתי יכול להגיד לכם מה יהיה מחר מזג האוויר".

"איזו עצה הייתי נותן לקובי בריאנט? (צחוקי מבוכה באולם) למען האמת, קובי ואני חברים טובים. אני מחבב אותו, אנחנו מדברים הרבה, אני מקווה שהוא יחזור כשיר ובריא. אני חושב שהוא אחד הגדולים בכל הזמנים, הוא תרם המון למשחק, ויש לו אהבת כדורסל אמיתית. אני באמת מעריך אותו מאוד. למרות שהוא גנב לי את כל המהלכים (בחיוך), אבל זה בסדר. אני אוהב אותו כמו אח".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מייקל ג'ורדן (משמאל), שיקגו בולס, קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. Jed Jacobsohn, GettyImages
פרגונים הדדיים. קובי ומייקל/GettyImages, Jed Jacobsohn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully