וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן הגיע לאינדונזיה וזוכה לאבטחה גדולה

הישראלי המדורג 44 בעולם זכה בסופו של דבר לקבל את ויזת הכניסה, לאחר שהוועד האולימפי סייע לו והוא ישתתף באליפות העולם. גילי לוסטיג אמר לו: "הניצחון שלך הוא שתעלה על המגרש"

מישה זילברמן שחקן בדמינטון. GettyImages
המאבק הצליח. זילברמן/GettyImages

מישה זילברמן, שחקן הבדמינטון הישראלי, הגיע בשעה טובה לאינדונזיה היום (שני), לאחר מאבקים רבים סביב ויזת הכניסה שלו למדינה. זילברמן התאקלם בג'קרטה, בירת המדינה, שם תצא לדרך מחר בבוקר אליפות העולם והוא זוכה לאבטחה גדולה סביבו. אם לא יהיו תקלות של הרגע האחרון, הוא צפוי להתמודד מחר ב-6:15 בבוקר שעון ישראל מול ין האו סו מטאיוואן (26 בעולם). הוועד האולימפי בישראל והוועד האולימפי הבינלאומי סייעו נמרצות להתאחדות הבדמינטון הישראלית במאבק שנמשך כבר חצי שנה למען ההופעה ההיסטורית.

זילברמן עשה את דרכו מסינגפור לאינדונזיה יחד עם תומאס לונד, מנכ"ל ההתאחדות העולמית, שהגיע במיוחד כדי לקחת אותו לג'קרטה ולהסדיר במקום את הוויזה למדינה המוסלמית הגדולה בעולם.

הן לזילברמן והן לגורמים המקצועיים בהתאחדות ובוועד האולימפי ברור כי אין הרבה ציפיות במישור הספורטיבי. לאחר מחנה האימון בסינגפור בילה השחקן את השבוע האחרון במתח, בהחלפת מלון ובסידורים, והראש שלו לא היה בבדמינטון עצמו.

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי, שוחח הבוקר עם זילברמן, הנאבק על ניקוד למען העפלה לאולימפיאדה שנייה ברציפות, ולפני ההמראה לג'קרטה אמר לו: "הניצחון שלנו ושלך הוא בכך שתעלה על המגרש באינדונזיה. כל מה שתעשה מעבר לכך הוא בונוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully