וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: מחלוקת על חוזהו של חיימוביץ', הבלם עשוי לעזוב

10.8.2015 / 12:48

חוזהו של השחקן שהגיע הקיץ לא עבר בבקרת התקציבים ובשלב זה קיימים פערים, למרות הסיכום שהושג לפני יותר מחודש. בנבנישתי: "מאמין שהגיעה ההזדמנות שלי"

one

הפועל רעננה שסיימה אמש (ראשון) ב-1:1 מול הפועל באר שבע בגביע הטוטו, מתקשה לצרף שחקני רכש חדשים ואף עלולה לאבד את אחד מאלה שכן צורפו במהלך הקיץ האחרון. בניגוד לדברים שפורסמו אמש, חוזהו של הבלם זאביק חיימוביץ' טרם עבר בבקרת התקציבים בשל מחלוקות על סעיפים שונים בחוזה. בשלב זה קיימים פערים בין הצדדים והבלם אף עשוי לעזוב את הקבוצה, למרות הסיכום שכבר הושג לפני יותר מחודש. חיימוביץ' לא נטל חלק בשני משחקי גביע הטוטו, נגד הפועל כפר סבא והפועל באר שבע, ובשלב זה עתידו במועדון לא ברור. בסביבתו של הבלם הבהירו כי הוא ימשיך להגיע לאימונים ולהתאמן כרגיל, בהתאם לסיכומים שהושגו.

יש לציין כי המאמן חיים סילבס מחפש מזה מספר שבועות בלם זר לחיזוק הקבוצה, בעיקר בשל חוסר הוודאות בכל הנוגע לכשירות של הבלם הוותיק, יניב לביא, שעבר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו והחמיץ למעשה את כל אימוני פתיחת העונה.

"עוד שבועיים מתחיל הדבר האמיתי", אמר הקשר סער בנבנישתי. "אתם רואים שרעננה היא קבוצה טובה. למרות שכל הזמן נוטים לזלזל בנו, אנחנו באים ונותנים את הכול על המגרש ונראים טוב, גם נגד קבוצה מטורפת כמו הפועל באר שבע לה שחקנים יוצאים מהכלל. אנחנו עושים את העבודה שלנו, נראים טוב, ואני מקווה שנמשיך כך".

בנבנישתי, שמקווה להיכנס לנעליו של וואקמה שעזב, הוסיף: "טוני שחקן נהדר. עכשיו הוא בבאר שבע ואני לקחתי את המספר שלו. אני בטוח שאני צריך לעשות עוד קפיצת מדרגה קטנה כדי להמשיך הלאה. אני מאמין שזו ההזדמנות שלי, זה הזמן שלי ויהיה בסדר". על עתיד הקבוצה: "חיים דואג שכולם יעשו את העבודה ויעמדו במאפיינים שלנו ואני מקווה שגם בעונה הזאת ניראה לא פחות טובים מהעונה שעברה. אנחנו מוכנים לעונה החדשה".

סער בנבנישתי שחקן הפועל רעננה מול ראול גרשומוב שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
לקח את המספר של וואקמה. סער בנבנישתי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully