וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דריל מונרו חתם לעונה אחת

10.8.2015 / 9:54

הפורוורד-סנטר (29, 2.02) האמריקאי, שהצטיין לפני שנתיים בליגה הראשונה בספרד, יהיה הזר השלישי בסגל של שרון דרוקר. רשם אשתקד ממוצעים של 17.5 נקודות ו-8.9 ריבאונדים בליגה האיטלקית השנייה

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
קבוצתו מתחזקת. שרון דרוקר/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון החתימה היום (שני) את הפורוורד-סנטר האמריקאי, דריל מונרו, לעונה הבאה. מונרו ניהל בשבועות האחרונים מגעים מתקדמים עם הפועל תל אביב, אך הצדדים לא הגיעו לכדי סיכום על הצטרפותו למדים האדומים, ובשלב הזה נכנסה ראשון לציון לתמונה והצליחה לשכנע את השחקן להצטרף אליה. מונרו יהיה הזר השלישי בסגל של שרון דרוקר, כשעד לפתיחת האימונים לפחות ראשון לציון לא תצרף זר רביעי, והמצב עשוי להשתנות רק לקראת פתיחת העונה.

מונרו (29, 2.02) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג' מייסון משנת 2009, בה שיחק בסך הכול שנתיים בשל פציעה. את הקריירה המקצוענית שלו באירופה החל בליגה ההולנדית, ובעונת 2010/11 הגיע לבולון הצרפתית והחל את הפריצה שלו. אחרי עונה אחת עבר לבולזאק, העלה את הקבוצה לליגה הראשונה, ובעונה לאחר מכן ירד איתה בחזרה. בעונת 2013/14 חתם במנרסה מהליגה הראשונה בספרד ורשם 13.5 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה עבר לוורונה מהליגה האיטלקית השנייה, שיתף פעולה עם מייקל אומה שחזר העונה לישראל, ורשם במדיה 17.5 נקודות ו-8.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל של הקבוצה מעיר היין כולל את שון דאוסן, ניצן חנוכי וטוני יאנגר שממשיכים לעונה נוספת, לצד אבי בן שימול שחזר לראשון לציון ממכבי אשדוד, גולן גוט שהגיע מהפועל תל אביב ועידן זלמנסון שחתם אחרי שנתיים בבני הרצליה. הכתומים צירפו את מארק ליונס מעירוני נהריה וכריס רייט ששיחק בליגה הפולנית. הקבוצה תשחק העונה ביורופקאפ בבית אחת עם קאלב קארמו טאלין האסטונית, אקדמיק סופיה מבולגריה ואנייסי קרסניורסק מרוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully