וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "אוהדים יקרים, גראסהופרס אישרה לי לטוס לישראל"

10.8.2015 / 12:20

חלוץ הקבוצה השוויצרית התייחס לביקורת שספג מאוהדיה אחרי שחזר לארץ, כמה שנטען כאמצעי לחץ על גראסהופרס כדי שתשחררו לפאלרמו: "לשחק בליגה האיטלקית זה החלום שלי"

צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

מונס דאבור התייחס הערב (שני) בחשבון האינסטגרם שלו לביקורת שספג מאוהדי גראסהופרס לאחר שטס לישראל. "אוהדים יקרים, רק רציתי להבהיר שגראסהופרס נתנה לי אישור לטוס הביתה ליומיים להיות לצד המשפחה שלי מסיבות אישיות ומשפחתיות", כתב החלוץ, "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לשחק עבור גראסהופרס. לגבי פאלרמו, הליגה האיטלקית היא חלום עבורי, אבל עכשיו זה תלוי בהסכם בין המועדונים. תודה, דאבור".

כזכור, דאבור נחת הבוקר בישראל כדי לבקר את משפחתו. מדובר באמצעי של השחקן להפעיל לחץ על גראסהופרס, כדי שזו תקבל את ההצעה של פאלרמו. "הוא אכן חזר לישראל, אבל לרגע שלא יהיה ספק - מונס לא יהיה במכבי תל אביב".

דאבור פתח את העונה בצורה מדהימה, כשבארבעת המשחקים הראשונים בליגה השוויצרית כבש שלושה שערים ובישל ארבעה נוספים, והוא כבר סיכם את תנאיו בשורותיה של פאלרמו האיטלקית, אך הקבוצות עצמן עדיין לא הגיעו לעמק השווה.

מונאס דאבור, גראסהופרס. blauwiis, אתר רשמי
פתיחת עונה מדהימה. מואנס דאבור חוגג/אתר רשמי, blauwiis

בנוסף, הבוקר פורסם בשוויץ ציטוט של המנהל הספורטיבי של החרגולים, מנואל הובר, שהתייחס לאפשרות שדאבור יעבור לארץ המגף: "אנחנו מודעים לרצון של השחקן, שרוצה לעזוב ולהתקדם, אך אנחנו רחוקים מאוד מסיכום. אנחנו מבינים את מונס, אבל לכל דבר יש גבולות. נסכים למכור אותו רק במחיר הנכון".

כזכור, על פי הסיכום של השחקן מול פאלרמו, אמור דאבור לחתום לחמש שנים בסיציליה ולהרוויח כ-650 אלף יורו לעונה, שכר בסיס שלא כולל מענקים או בונוסים. כרגע האיטלקים מציעים לגראסהופרס 2.55 מיליון יורו, בעוד גראסהופרס שדרשה שלושה מיליון הסכימה לרדת כרגע ל-2.95 מיליון. הפער עומד כרגע על 400 אלף יורו, אבל דאבור כבר הצהיר: "אני חושב שזה היה משחק הפרידה שלי ואני מקווה שההעברה תצא לפועל בימים הקרובים. הגיע הזמן להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully