וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'ליק קרבר זכתה בסטנפורד, קיי נישיקורי בטורניר וושינגטון

הגרמנייה השוותה את מספר הזכיות שלה השנה לזה של סרינה, לאחר שניצחה את קרולינה פליסקובה הצ'כית 3:6, 7:5, 4:6. תואר שלישי ליפני ב-2015 אחרי 6:4, 4:6, 4:6 על ג'ון איזנר. נישיקורי יעלה למקום הרביעי בעולם והשלים זכייה בתואר עשירי בקריירה

אנג'ליק קרבר, טניסאית גרמנייה. GettyImages
שנה נפלאה. אנג'ליק קרבר והצלחת/GettyImages

אנג'ליק קרבר ממשיכה להרשים. הגרמנייה זכתה הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר סטנפורד, לאחר שניצחה בגמר צמוד ומותח (שעתיים ושבע דקות) את קרולינה פליסקובה הצ'כית 3:6, 7:5, 4:6. כעת לקרבר, שקטפה גביע רביעי השנה, מספר זכיות זהה לזה של סרינה וויליאמס ב-2015.

"תמיד קשה להתחרות בקרולינה", אמרה קרבר בסיום. "אני בטוחה שנמשיך להיפגש בגמרים גם בעתיד". "אנג'י שחקנית נהדרת", אמרה פליסקובה מנגד. "אני מברכת אותה על הניצחון. אמרתי לה שאני לא רוצה לשחק מולה יותר בגמרים", הוסיפה הצ'כית בחיוך.

קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
תואר שלישי השנה. נישיקורי/AP

קיי נישיקורי זכה בטורניר וושינגטון מסבב ה-500 של ה-ATP. היפני, שמדורג חמישי בעולם ויעלה בזכות התואר הזה למקום הרביעי, הצליח לחזור מפיגור של מערכה בגמר כדי לנצח 6:4, 4:6, 4:6 את ג'ון איזנר (18 בעולם) בתום משחק של שעה ועוד 55 דקות.

ליפני זהו התואר השלישי השנה לאחר שהניף את הצלחת כבר בממפיס וברצלונה ועשירי בסך הכול בקריירה. כזכור, ליפני יש הרבה מאוד נקודות להגן עליהן מעכשיו ועד תום 2015 לאחר שבשנה שעברה הגיע עד לגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה תוך ניצחון מול נובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר.

היפני בן ה-25 הצליח לנצח למרות 18 אייסים של איזנר ואיזן את מאזן הראש בראש שלו מול האמריקאי ל-1:1 אחרי שהפסיד לו מוקדם יותר השנה 6:4, 6:3 ברבע גמר טורניר המאסטרס 1,000 במיאמי. נישיקורי מגיע בכושר מצוין לטורניר המאסטרס 1,000 במונטריאול, כשגם איזנר נראה מצוין שבוע אחרי שזכה בתואר באטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully