וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "נראינו טוב יותר מאשר במשחק הראשון, לא צריך ועדות חקירה"

9.8.2015 / 23:32

רכז הנבחרת שאב אופטימיות למרות ההפסד 88:83 לאוקראינה והיכולת הלא מרשימה: "אנו עדיין לא מרגישים בקצב של המשחק". אדלשטיין: "נצטרך לטפל בריבאונד ההגנה ולשחק בהרכב נמוך"

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"אנחנו עדיין לא בקצב של המשחק". מקל/קובי אליהו

נבחרת ישראל רשמה הערב (ראשון) הפסד שני בשני משחקי אימון במסגרת מחנה משחקי האימון במקדוניה. הנבחרת של ארז אדלשטיין הפסידה 88:83 לאוקראינה בתום משחק לא טוב במיוחד. עומרי כספי בלט עם 18 נקודות וגם הגיע ל-1,000 נקודות במדי הנבחרת, גל מקל קלע 15, אבל הבשורה הפחות טובה מהמשחק היא העובדה שדיאור פישר ספג מכה בירך ויצא.

מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין: "משחק הכנה כשמו כן הוא. נכון שאנחנו רוצים לנצח ומאוכזבים כשמפסידים, אי אפשר להתכחש לזה, אבל זה מראה לנו את הדברים הטובים, והיום היו לנו כמה דקות יותר טובות, לפחות מבחינה הגנתית ומבחינת השטף בהתקפה. זיהינו את הבעיות שיש לנו בהרכבים מסוימים. לפחות מהבחינה המקצועית בשני דברים נצטרך לדעת לטפל: בריבאונד ההגנה ולדעת לשחק בהרכב נמוך כמו שאנחנו משחקים בינתיים בינתיים בשני משחקי ההכנה האלה".

רכז ישראל גל מקל אמר לאחר המשחק: "תמיד אנחנו רוצים לנצח, אבל היום נראינו יותר טוב מאשר במשחק הראשון. אנחנו עדיין לא מרגישים שאנחנו בקצב של המשחק, עדיין לא בכימיה שאנחנו צריכים להיות אבל בשביל זה יש הכנה. לא צריך יותר מדי ועדות חקירה, היום היה הרבה יותר טוב מהמשחק הראשון ואני מקווה שבמשחק הבא יהיה לנו רצפים יותר טובים של דקות ובתקווה גם לחזור עם ניצחון, לנצח תמיד זה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully