וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרבייג'אן: עיתונאי ביקר כדורגלן בפייסבוק, והוכה למוות

אלמונים תקפו את ראסים אלייב בעקבות פוסט בפייסבוק שבו ביקר את קפטן קבוצת גבאלה. לפני מותו חשף: "בן דוד של השחקן" זימן אותי לפגישה, והתנפלו עליי. השחקן הושעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
טרגדיה. אלייב, בפרשה אחרת/מערכת וואלה, צילום מסך

עיתונאי מאזרבייג'אן הוכה למוות היום (ראשון), אחרי שאלמונים תקפו אותו בצורה אלימה בעקבות פוסט בפייסבוק שבו ביקר את קפטן קבוצת גבאלה, ג'ביד חוסיינוב.

ראסים אלייב, צלם בן 30 שעובד עם מספר גופי תקשורת באזרבייג'אן, מת בבית חולים לאחר שקבוצה של אנשים תקפה אותו על דברים שאמר בעקבות המשחק בין אפולון לימסול הקפריסאית לגבאלה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

אלייב ביקר את ההתנהגות של חוסיינוב, שהניף דגל טורקיה ב-6 באוגוסט במשחק מול אפולון ולכאורה ביצע תנועה מגונה לעבר עיתונאים. אלייב כתב על השחקן ש"הוא לא יודע להתנהג", בין השאר, ושאסור לו לשחק באירופה.

לפני מותו הוא הספיק לספר שהוא ספג איומים בעקבות הפוסט. הוא סיפר שאלמוני יצר עמו קשר בטלפון, וסיפר שהוא בן דוד של השחקן. אחרי שאותו אדם קילל אותו בטלפון, הוא התעדן וחזר בו, והציע לו להיפגש איתו לשתות תה על מנת ללבן את הדברים. "באתי לבד", אמר אלייב לפני מותו, "הם היו חמישה או שישה, וישר התנפלו עליי והכו אותי". הוא מת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן בטיפול נמרץ.

העקבות הפרשה קרוב משפחה של חוסיינוב נעצר. מהרשויות באזרבייג'אן נמסר כי העניין בטיפול ושתהיה חקירה יסודית בעניין. חוסינוב הושעה על ידי הקבוצה עד לחקירת הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully