וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוקספורד בן ה-16 מלהיב את ווסטהאם. ביליץ': "יש בו משהו"

ווסטהאם הפתיעה כשגברה 0:2 על ארסנל במחזור הפתיחה עם הבחור הצעיר בהרכב. ביליץ': "אם מסי היה מולי, הייתי יותר נסער ממנו". ונגר: "אולי השחקנים היו קצת לחוצים ועצבניים"

one

ארסנל פתחה היום (ראשון) את עונת 2015/16 בצורה רעה מאוד. התותחנים הפסידו 2:0 בבית לווסטהאם במחזור הפתיחה של הפרמיירליג, כששייקו קויאטה ומאורו סראטה כובשים את השערים לפטישים. זה היה משחק חלש מאוד של ארסנל, לאחר שהרשימה במשחקי קדם העונה, כולל ניצחון 0:1 על צ'לסי במגן הקהילה.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
עוד עונה נפתחה, עוד תסכול. ונגר/GettyImages

"לא היינו מרשימים, לא מבחינה התקפית ולא מבחינה הגנתית", הודה ארסן ונגר בסיום, "ידעתי לפני המשחק שיהיה משחק קשה ושווסטהאם מוכנה יותר מאיתנו לעונה. אבל זו רק התחלת העונה. כל אליפות היא לא אוטוסטרדה, תמיד צריך להגיב היטב לתאונות. היום נפגענו מבחינה מנטאלית וזו הזדמנות טובה כדי להראות איך אנחנו יכולים להגיב לכך".

ארסנל התחזקה בקיץ בפטר צ'ך, אלא שהיום השוער הצ'כי היה אשם בשני השערים שספגה. המנג'ר הצרפתי אמר: "אם אי אפשר לנצח במשחק, לא צריך להפסיד אותו. אני חושב שספגנו שערים קלים מאוד לפני הירידה למחצית ומיד אחרי התחלת המחצית השנייה, וזה הקשה עלינו מאוד. השחקנים לא היו יותר מדי נינוחים, אולי קצת לחוצים ועצבניים, כי לא נתנו מספיק כבוד למצבים מסוימים במשחק, אבל אני לא חושב שהשחקנים היו עם יותר מדי ביטחון עצמי.

"ווסטהאם היו מוכנים טוב יותר מאיתנו כי הם שיחקו יותר משחקים תחרותיים. הכנה היא הכנה, אתה אף פעם לא מגיע לאותה רמת אינטנסיביות, אבל באופן כללי ברכות לווסטהאם. אנחנו נצטרך לשמור על הריכוז".

עוד באותו נושא

ליגה אנגלית: ווסטהאם הפתיעה עם 0:2 על ארסנל בחוץ, בכורה חלשה לפטר צ'ך

לכתבה המלאה
פטר צ'ך שוער ארסנל. GettyImages
לא הבכורה עליה חלם בליגה. צ'ך/GettyImages

פר מרטסאקר אמר: "לפעמים קשה להסביר מה קרה במשחק. הייתה לנו הכנה מצוינת לעונה, אבל זה כמובן לא אומר כלום. אמרתי כבר לפני המשחק היום, במיוחד אחרי מגן הקהילה, זו המציאות עכשיו. זה הפסד גדול בשבילנו כיוון שהיה לנו ביטחון עצום לפני המשחק ועכשיו נצטרך להירגע, להישאר בריאים ולהסתכל קדימה לעבר יום ראשון הבא.

"המחצית הראשונה שלנו לא הייתה רעה, אבל הייתה חסרה לנו קצת שליטה. איבדנו הרבה כדורים, לא היינו סבלניים מספיק, החזקת הכדור שלנו לא הייתה טובה והם כבשו בזמן הנכון מבחינתם. לא היו להם הרבה הזדמנויות, אבל הם כבשו ברגעים הנכונים והענישו אותנו ממצב נייח. הם לא הגיעו להרבה מצבים, אבל אנחנו לא היינו יעילים מספיק מול השער. היה נראה שהכדור האחרון תמיד היה לא מספיק טוב.

"העבודה שלנו עכשיו היא להישאר חיוביים. זה המשחק הראשון של העונה. זו התחלה רעה, אבל לפעמים אתה צריך התחלה רעה כדי לחזור לעצמך ולהבין שאתה צריך לתת יותר ממה שנתת. חשוב מאוד שנחזור לעצמנו. אנחנו רוצים שתהיה לנו התחלה טובה יותר לעונה הנוכחית מאשר לעונה שעברה. להתחיל את העונה עם משחק כזה זה לא טוב, אבל לחזור לעצמנו זה אפילו חשוב יותר עכשיו".

ריס אוקספורד, ווסטהאם. רויטרס
יש עתיד. אוקספורד/רויטרס

בינתיים בוסטהאם מתלהבים מריס אוקספורד, הילד בן ה-16 שפתח לראשונה בהרכב הפטישים. הכללתו אולי הייתה מפתיעה, אבל מאמן ווסטהאם סלאבן ביליץ' סבור שלבחור הצעיר יש חוסן מנטלי ויכולת להתמודד עם המעמד.

"אם ליאו מסי היה מולי, הייתי יותר נסער מאשר ריס", אמר ביליץ' על אוקספורד, שסיים את המשחק עם 95 אחוזי דיוק במסירות. "אנשים שאלו אותי, אתה בטוח שהוא בן 16?", אמר ביליץ', "זה היה סיכון, אבל יש בו משהו מיוחד. אני מאוד גאה בו. רק על הנייר הוא בן 16. הוא חלק מהדור החדש של הקבוצה". אוקספורד בן 16 ו-237 שנים הוא השני הכי צעיר אי פעם שפתח בהרכב בפרמיירליג.

ביליץ' הוסיף ש"עוד יהיו לו עליות וירידות. נצטרך לטפל בו נכון, על המגרש ומחוצה לו. לבחור יש הכל. הכל. בואו נודה, אוזיל, קסורלה וראמזי הם שחקנים בכירים. זה לא קל להתעלות עליהם. הוא בוודאי יצליח אם יצליח לשמור על רגליים על הקרקע. לא צריך להיות מאמן כדי לראות את היכולות שלו. אבל נהיה חייבים לשמור עליו". ווינסטון ריד הוסיף ש"הוא הולך להיות מבריק. הוא רק בן 16, ותראו אותו. הוא כבר עכשיו גדול ממני, וכנראה גם יותר טוב ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully