וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון סיימה ב-0:0 ביתי מול לוריין, לקאזט נפצע

סגנית האלופה לא הצליחה לכבוש בסטאד דה ז'רלאן, מלך השערים של העונה שעברה נטש את המשחק לקראת הסיום בגלל פגיעה בגב. טולוז גברה 1:2 על סנט אטיין, ריימס הפתיעה עם 1:2 בבורדו

קלודיו בובו שחקן ליון לפני פרנסואה בלוגו שחקן לוריין. רויטרס
גם הרכש לא עזר לליון. קלודיו בובו/רויטרס

המחזור הראשון בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם מעידה של ליון, שסיימה ב-0:0 ביתי מול לוריין ונותרה מודאגת בעקבות פציעתו של אלכסנדר לקאזט. לפני כן היו שני מהפכים: טולוז ניצחה בבית 1:2 את סנט אטיין, בעוד ריימס חזרה מפיגור ל-1:2 בבורדו.

ליון - לוריין 0:0

סגנית האלופה, שהפסידה ולא כבשה בחמישה מששת משחקי ההכנה שלה, לא מצאה את הרשת גם במחזור הפתיחה. לוריין, שבמחזור הפתיחה של 2012/13 סחטה 2:2 מפריס סן ז'רמן בפארק דה פראנס ובעונה שעברה פתחה עם 1:2 במונאקו, הצליחה להצר את צעדיהם של אלכסנדר לקאזט ונביל פקיר, וגם של שותפם החדש קלודיו בובו שהגיע מגנגאן. 14 איומים על השער במחצית הראשונה לא הספיקו לליון מול בנג'מין לקומט שהצטיין בין הקורות וגם נעזר בהן פעמיים בדקה ה-16, כשמנגד רפאל גריירו כבר עבר את השוער אנתוני לופס ובעט כדור שסמואל אומטיטי הרחיק עם הראש למשקוף. אל הצרות של ליון התווספה גם הפציעה של לקאזט, שנטש את המגרש כשהוא פגוע בגבו בדקה ה-87 והותיר את ליון לסיים את המשחק ב-10 שחקנים, אחרי שכל החילופים הסתיימו.

וויסאם בן ידר שחקן טולוז. רויטרס
ניצחון במחזור הפתיחה. וויסאם בן ידר/רויטרס

טולוז - סנט אטיין 1:2

כריסטוף גלטייה עלה עם ההרכב החזק למשחק הגומלין בליגה האירופית מול טרגו מורש (אחרי 0:3 בחוץ), הפסיד בבית 2:1 ושילם מחיר כפול כשנוצח גם במחזור הפתיחה של הליגה. הקפטן לואיק פראן אמנם העלה את סנט אטיין ליתרון בנגיחה בדקה ה-18, אבל צמד החלוצים של טולוז, מרטין ברייתווייט (26) ו-וויסאם בן ידר (53) הפכו את התוצאה עם שתי בעיטות חופשיות והעניקו לבלם העבר דומיניק אריבאז'ה ניצחון ביתי. אלכסנדר פשיץ' המחליף הורחק משורות טולוז בדקה ה-87, אחרי פגיעה קשה בפראן שהקפיצה את המאמן גלטייה ממקומו והובילה גם להרחקתו.

בורדו - ריימס 2:1
לבורדו: ווהבי חאזרי (41). לריימס: ניקולא דה פרביל (80), ז'ורדן סיבטשו (87)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully