וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי תוקפת את ביילסה: "לא נשתחווה בפניו"

המאמן הארגנטינאי התפטר במפתיע, במארסיי טוענים: "עשינו כל שביכולתנו, לא נהיה שבויים של אדם ששם את טובתו האישית מעל זו של הקבוצה"

מרסלו ביילסה מאמן מארסיי. חשבון הטוויטר של מארסיי, צילום מסך
הרגיז אותם. ביילסה/צילום מסך, חשבון הטוויטר של מארסיי

מארסיי יצאה במתקפה נגד מרסלו ביילסה, מאמן הקבוצה שהתפטר אתמול (שבת) בלילה בהפתעה אחרי המחזור הראשון. הארגנטינאי, המכונה "אל לוקו", עזב את הקבוצה אחרי ההפסד 2:0 לקון בפתיחת העונה, כשהוא רומז לבעיות בחוזה, ואמר שקיבל את ההחלטה עוד לפני המשחק. בקבוצה, מנגד, טענו שהוא שם את עצמו לפני המועדון, וזנח את חניכיו.

"הנהלת אולימפיק מארסיי עשתה כל שביכולתה על מנת לספק למועדון את שירותיו של מאמן", נמסר מהמועדון, "אבל הקבוצה לא יכולה להיות שבויה של אדם ששם את טובתו האישית מעל זו של הקבוצה. לאולימפיק מארסיי יש היסטוריה מפוארת מדי וערכים נעלים, והיא מסרבת להשתחוות בפני רצונותיו של אדם אחד. מרגריטה לואיס דרייפוס והנהלת הקבוצה ינקטו בצעדים הדרושים בימים הקרובים על מנת לאפשר לקבוצה לעבור עונה בהתאם לציפיות".

על אף שהדיווחים טענו כי ביילסה במשא ומתן עם נבחרת מקסיקו, המאמן עצמו התעקש אתמול שהוא חוזר למולדתו ארגנטינה. במכתב ההתפטרות שלו כתב ביילסה: "ביום רביעי האחרון, זומנתי לפגישה ובה גיליתי שההנהלה שינתה פרטים בחוזה עליו התקיימו הדיונים, אחרי שכבר הגענו להסכמות. הקשבתי לכל מה שהיה להם לומר ואחרי אותה פגישה, החלטתי לעזוב את מארסיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully