וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד סיימה ב-0:0 את משחק ההכנה מול ולרנגה

הבלאנקוס, שיצאו לנורבגיה ללא רונאלדו ובנזמה, לא כבשו בפעם הרביעית מתוך שבעת משחקי הידידות שקיימו בקיץ. בניטס תירץ: "הגענו ל-20 הזדמנויות ורונאלדו היה חסר. האוהדים עוד ייהנו"

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד לפני אליאס מאר אומרסון שחקן ולרנגה. רויטרס
בעיות בהתקפה. חאמס רודריגס מול ולרנגה/רויטרס

ללא כריסטיאנו רונאלדו ובצל הדיווחים על מעבר של קארים בנזמה לארסנל, ריאל מדריד התארחה היום (ראשון) בנורבגיה אצל ולרנגה למשחק ידידות שהסתיים ב-0:0 ונעל למעשה את תקופת טרום העונה של הבלאנקוס. מרטין אודגארד הצעיר פתח לעיני האוהדים במולדת, אבל לא הוא ולא גארת' בייל, חאמס רודריגס או חסה הצליחו למצוא את הרשת, וגם עבירה על לוקאס ואסקס בדקה ה-88 לא זיכתה את ריאל בפנדל. איסקו לא שותף.

היה זה משחק שני ברציפות שהבלאנקוס לא כובשים (למרות 34 איומים בשני המשחקים גם יחד), אחרי ההפסד 1:0 לבאיירן מינכן בגביע אאודי, וסך הכול רביעי נטול שערים מתוך שבעה משחקי הכנה. רפא בניטס ודאי מתגעגע לכריסטיאנו רונאלדו שנעדר מהמסע האחרון. הוא יכול להתנחם בכך שריאל לא ספגה בחמישה משחקים.

בניטס התייחס להתקפה המקרטעת שלו ואמר לאחר המשחק: "היו לנו 20 הזדמנויות וזה מספיק כדי לכבוש לפחות שער אחד. האוהדים עוד ייהנו מאיתנו. רונאלדו לא היה בהתקפה וזה הורגש".

ריאל מדריד תפתח את הליגה הספרדית בעוד שבועיים בדיוק, אז תתארח במחזור הראשון אצל העולה החדשה ספורטינג חיחון באצטדיון אל מולינון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully