וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: דורטמונד ובאיירן עלו לסיבוב השני, המבורג הושפלה

הבווארים נהנו משערים של וידאל, גצה ולבנדובסקי ב-1:3 על נוטינגן מהליגה החמישית. הצהובים-שחורים ניצחו 0:2 את חמניצר מהליגה השלישית. המבורג הפסידה 3:2 לקרל צייס ינה מהליגה הרביעית

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
רויס יכול לחייך/GettyImages

סיבוב הגביע הגרמני הראשון נמשך היום (ראשון) עם 13 משחקים. בורוסיה דורטמונד עשתה את שלה כמו שצריך עם 0:2 בחוץ מול חמניצר, המבורג הושפלה אחרי 3:2 מול קרל צייס ינה מהליגה הרביעית ועוד לאחר שהשוותה בדקה ה-94 ל-2:2 וכפתה הארכה.

חמניצר - בורוסיה דורטמונד 2:0

שלושה ימים אחרי ה-0:5 הקליל מול וולפסברגר במוקדמות הליגה האירופית, השוורצגלבן עשו את שלהם בצורה די נינוחה בגביע. בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:2 את חמניצר מהליגה השלישית. פייר אמריק אובמיאנג כבש את השער הראשון בדקה ה-25 לאחר בישול של הנריך מחיטריאן. הארמני, שכבש שלושער בתוך 13 דקות מול האוסטרים בחמישי, כבש את השני בדקה ה-83 עם בעיטה יפה לפינה הרחוקה אחרי בישול של לא אחר מאשר אובמיאנג בעצמו.

שחקני דורטמונד חוגגים. GettyImages
ניצחון נינוח/GettyImages

קרל צייס ינה - המבורג 2:3 (אחרי הארכה)

אחרי עוד עונה מסויטת אשתקד, הקבוצה היחידה שמעולם לא ירדה מהבונדסליגה פתחה גם את 2015/16 בצורה אומללה מאוד. המבורג הפסידה 3:2 לקרל צייס ינה מהליגה הרביעית וסיימה את דרכה בגביע מוקדם מהצפוי. הקבוצה של ברונו לבאדיה עוד הצליחה לאזן בדקה ה-94 ל-2:2 עם שער של מיכאל גרגוריטש אחרי עבירה ברורה של רנה אדלר. אבל גם זה לא הספיק להמבורג כדי להימנע מהשפלה כשבדקה ה-106 הצליח פילס לכבוש את שער הניצחון עבור הקבוצה המארחת וקבע 2:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
איבו איליצ'ביץ' שחקן המבורג. GettyImages
איליצ'ביץ' מתוסכל/GettyImages

נוטינגן - באיירן מינכן 3:1

הקבוצה מהליגה החמישית הצליחה לחלום, אבל רק למשך דקה אחת. באיירן מינכן, בהרכב חזק שכלל בין היתר את ארתורו וידאל, פיליפ לאהם, ג'רום בואטנג, דויד אלאבה, דוגלאס קוסטה, מריו גצה ורוברט לבנדובסקי, ניצחה 1:3 את נוטינגן הקטנטנה.

ארתורו וידאל כבש את שער הבכורה שלו בפעם הראשונה שפתח במדי באיירן במשחק רשמי. הקשר הצ'יליאני בעט פנדל מדויק כבר אחרי חמש דקות כדי לקבוע 0:1. למרות זאת, הקבוצה הפיצפונת מדרום-מערב גרמניה הצליחה לאזן בדקה ה-16 משער של הכט צירפל, שוודאי יזכור את היום הזה כל חייו ויעביר את הסיפור הזה לנכדים שלו. המארחת לא הספיקה לחגוג ובאיירן עלתה ל-1:2 עם שער של גצה לאחר מסירת רוחב של וידאל, ביצוע אישי יפה ובעיטה מ-18 מטר פנימה. השער השלישי הגיע בדקה ה-26 כשלבנדובסקי בעט מקרוב פנימה את ה-1:3.

עדכון ראשון: 17:21

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן (ימין) עם דויד אלאבה. GettyImages
וידאל חוגג את שער הבכורה שלו במשחק רשמי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully