וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו כבש בניצחון צסק"א, ניר ביטון ועידן ורד בישלו

קשר צסק"א הבקיע בפנדל (2) את שערו השני העונה ב-0:2 על אמקר וקבוצתו מושלמת אחרי ארבעה מחזורים. קשר סלטיק סיפק אסיסט נהדר ב-0:2 על פרטיק ת'יסל, צפו בבישול של קשר הכוכב האדום

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה לפני פאבל קומולוב שחקן אמקר פרם. GettyImages
שער שני העונה. ביברס נאתכו לפני פאבל קומולוב מאמקר/GettyImages

הקשר ביברס נאתכו וקבוצתו צסק"א המשיכו גם היום (ראשון) בכושר הנהדר שבו הם נמצאים מאז פתיחת העונה בליגה הרוסית. צסק"א גברה 0:2 על אמקר פרם, רשמה ניצחון רביעי מארבעה משחקים והיא מוליכה את הטבלה עם 12 נקודות.

נאתכו, שפתח בהרכב והוחלף אחרי 64 דקות כבש את שערו השני העונה בליגה, כשדייק מהנקודה הלבנה כבר אחרי שתי דקות. זוראן טושיץ' הסרבי הכפיל בדקה ה-41 וקבע את תוצאת המשחק, רגע לפני הדרבי מול ספרטק מוסקבה ביום שישי.

* ניר ביטון הרשים ב-90 דקות בניצחונה של סלטיק 0:2 בחוץ על פרטיק ת'יסל, כשקשר הנבחרת סיפק בישול נהדר עם כדור ארוך לעבר כריס קומונס בדקה ה-63. טום רוגיץ' כבש את הראשון בדקה ה-28.

* עידן ורד פתח בהרכב הכוכב האדום בלגרד וציין בישול ראשון בליגה הסרבית, במשחק החוץ מול ווז'דובאץ'. בדקה ה-23 העביר ורד כדור רוחב אותו המשיך פנימה אלכסנדר קטאי. הכוכב פיגרה 2:1 במחצית אך ביצעה מהפך וניצחה 2:3. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-89.

* גנט, ללא רמי גרשון הפצוע, קני סייף שלא נכלל בסגל וחאתם עבד אלחמיד שנותר על הספסל, סיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול אנדרלכט והיא עם חמש נקודות אחרי שלושה מחזורים בליגה הבלגית.

* קלאב ברוז', עדיין ללא ליאור רפאלוב הפצוע, שמטה נקודות עם 0:0 במגרשה של שרלרואה. סגנית האלופה עם ארבע נקודות אחרי שלושה מחזורים.

* אלמוג כהן החולה נעדר מהסגל של אינגולשטאט, שהפסידה בצורה מביכה 2:1 לאונטרהאכינג מהליגה הרביעית והודחה מהגביע הגרמני.

* לוטם זינו לא נכלל בסגל תון, שהפסידה בחוץ 3:1 ליאנג בויז בליגה השוויצרית.

* שרן ייני לא נכלל בסגל ויטסה ארנהם שסיימה ב-1:1 בחוץ מול ווילם II.

צפו בבישול של עידן ורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully