וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: דווין אוליבר חתם לעונה אחת

11.8.2015 / 7:00

הפורוורד האמריקאי (23, 2.01) שהיה חלק מההצלחה הנהדרת של דייטון בטורניר המכללות ב-2014, מצטרף לקבוצה של נתי כהן אחרי עונה אחת בליגה הבלגית

דווין אוליבר שחקן מכללת דייטון. AP
נחשב לפוטנציאל גדול. דווין אוליבר/AP

מכבי קרית גת, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה, והחתימה היום (שלישי) את הפורוורד האמריקאי דווין אוליבר, ששיחק בעונה שעברה בליגה הבלגית. בקבוצה עסוקים בימים האחרונים בנסיונות להשלים את הסגל עם שחקנים זרים, ובמועדון מאמינים שאוליבר, שנחשב לבעל פוטנציאל גדול בימיו במכללות, יוכל לעשות את הפריצה שלו בישראל.

אוליבר (23, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת דייטון משנת 2014. בשנותיו במכללה שיתף פעולה עם כריס רייט שחתם לאחרונה במכבי ראשון לציון. בעונתו האחרונה היה חלק מהקבוצה הנהדרת שהדהימה את ארצות הברית כל הדרך לשמונה האחרונות בטורניר המכללות, כולל ניצחונות על אוהיו סטייט, סירקיוז וסטנדפורד החזקות, כשרק פלורידה עוצרת אותן. אוליבר רשם באותה עונה 11.9 נקודות ו-7.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה חתם במדי ליבורג יונייטד, אותה מאמן בריאן לינץ, בעלה של טניסאית העבר הגדולה קים קלייסטרס, ורשם 11.6 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

נתי כהן בנה בקרית גת קבוצה שהמטרה המוצהרת שלה תהיה לשרוד בליגת העל, על אף העובדה שהיא תיאלץ לארח את משחקי הבית שלה באולם באשקלון. מאיר טפירו הגיע למועדון מעירוני נס ציונה בגיל 40, וישתף פעולה בקו האחורי עם נמרוד טישמן שבא מגלבוע/גליל, פול דילייני ששיחק בעבר בעירוני נהריה ומ.כ הבקעה וסטו דגלאס שעלה מהלאומית שם שיחק בהפועל עפולה. הקו הקדמי של הקבוצה כולל את יוני ניר, שהיה מהמצטיינים של קרית גת בעונת העלייה, ובן אלטיט שהגיע בהשאלה ממכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully