וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס הוא כמו בנימין נתניהו, מוריניו כמו ולדימיר פוטין

ב"וושינגטון פוסט" ערכו השוואה משעשעת בין כל 20 המנג'רים של הפרמיירליג לבין מנהיגי העולם שהכי דומים להם. על מנג'ר ליברפול ורה"מ נכתב: "האוהדים רוצים שהם יקחו אותם לארץ המובטחת, אבל הסבלנות של התומכים האמריקאים מתחילה להיגמר". ומי דומה לאובמה?

ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. רויטרס
בקרוב הוא ינאם בקונגרס? רוג'רס/רויטרס

כל עולם הכדורגל התרגש בסוף השבוע מפתיחתה של הליגה העשירה בענף, הפרמיירליג. אפילו בארצות הברית השמחה הייתה ניכרת וב"וושינגטון פוסט" החליטו לעשות כתבה משעשעת, בה כל אחד מ-20 המנג'רים בפרמיירליג זכה להשוואה לאחד ממנהיגי העולם.

כך למשל, ברנדן רוג'רס, מנג'ר ליברפול, הוצג לצד ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו. תחת התמונה המשותפת של השניים נכתב: "לא חסר להם ביטחון עצמי, אבל הם לפעמים נוטים להגזים ביכולות שלהם. האוהדים שלהם רוצים שהם יקחו אותם אל הארץ המובטחת, אבל הסבלנות של כמה מהתומכים האמריקאים לגביהם אולי מתחילה להיגמר".

השוואות מעניינות נוספות? ז'וזה מוריניו הוצב לצד נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין: "הוא התחבולן המושלם, ידוע באכזריות, בקשיחות ובציניות שלו. העיתונות אוכלת מהידיים שלו לפעמים, גם מתוך פחד וגם מתוך הערצה. עלייתו לגדולה והכוח שלו לאורך זמן קשורים ישירות להון והעוצמה של האוליגרכים הרוסים".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני, הוצב לצד אנגלה מרקל, קנצלרית גרמניה: "לפעמים הם זוכים להשמצות בגלל הכוחנות הפיננסית שהם מציגים והם לא מקבלים מספיק קרדיט על ההצלחה האמיתית והסולידית של הכהונה שלהם". ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, זכה להשוואה לנשיא האמריקאי ברק אובמה: "הימים המוקדמים שלו היו ימי תקווה ושמחה. השינוי, אמרו התומכים שלו, בדרך. בשנים הבאות, לעומת זאת, תחושת אכזבה הגיעה והמתנגדים שלו גדלו והתעוררו. הוא הצליח להתמיד בשלו ומקווה לסיים את כהונתו בצורה מוצלחת".

מארק יוז מסטוק סיטי זכה להשוואה לראג'פ טאיפ ארדואן, נשיא טורקיה: "הוא דמות מפחידה וקשוחה ויש שאומרים שיש לו קוף שהוא צריך להוריד מהגב. למרות תחזיות על נפילתו, הוא מצליח להישאר בתמונה כל הזמן". אלן פארדיו, מנג'ר קריסטל פאלאס, הוצב לצד כריסטינה קירשנר, נשיאת ארגנטינה: "התומכים מעריצים אותם בגלל הכוח וההחלטיות, אבל היריבים שלהם חושבים שהם אגומניאקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully