וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: טל קרפלס חתם לשנתיים

9.8.2015 / 11:52

הפורוורד (25, 1.94) חוזר לקבוצה איתה עלה לליגת העל, אחרי שנתיים ברובינארי הרומנית, עימה העפיל לחצי גמר היורוצ'אלנג': "החזרה לנס ציונה היא טבעית"

שחקן בני השרון לי ניילון לפני שחקן מכבי ראשון לציון טל קרפלס. אלן שיבר, מנהלת ליגת העל בכדורסל
חוזר לישראל. טל קרפלס שומר/מנהלת ליגת העל בכדורסל, אלן שיבר

עירוני נס ציונה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הפורוורד טל קרפלס לשנתיים הקרובות. על מועמדותו של קרפלס, שמגיע לקבוצה הכתומה במקומו של אור סולומון, פורסם לראשונה בוואלה ספורט בשבוע שעבר. השחקן ניהל מגעים בחודש שעבר לחתימה על חוזה ארוך טווח במכבי ראשון לציון, והשאלה לנס ציונה, אך המגעים לא הבשילו לכדי חתימה.

"אני מאוד שמח על חזרתו של קרפלס הביתה", אמר המאמן נדב זילברשטיין, "טל היה שותף בכיר לעליית הקבוצה לליגת העל וחזרתו היא סגירת מעגל. בשנתיים האחרונות טל עשה התקדמות משמעותית בקבוצה שהגיעה לפיינל פור היורוצ'לנג' ואני מצפה שיהיה חלק משמעותי בקבוצה הנמצאת בבנייה". קרפלס עצמו אמר בהודעה לעיתונות של הקבוצה: "מהרגע הראשון שהחלטתי לחזור לארץ נס ציונה הרגיש לי המקום הטבעי , אני מאוד שמח שהמועדון חיבק אותי בשתי ידיים ועזר לי לעבור קשיים אישיים. יש לנו קבוצה נהדרת שתילחם על המגרש ואני כבר לא יכול לחכות שהעונה תתחיל".

קרפלס (25, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, אך לא זכה להזדמנות אמיתית והושאל בעונת 2009/10 לאליצור יבנה מהלאומית במדיה הרשים. את העונה שלאחר מכן פתח גם כן במדים הכתומים, אך בחר לעזור ליבנה בשנית. בקיץ 2012 חתם בעירוני נס ציונה ושיחק בקבוצה במשך שנתיים, כשבעונה השנייה עזר לקבוצה להגיע לליגת העל כשרשם 12.5 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק. בעונת 2013/14 יצא לרומניה בזכות הדרכון הרומני שלו וחתם ברובינארי, בה שיחק בשנתיים האחרונות, ובעונה שעברה הגיע עם קבוצתו עד לחצי גמר היורצ'אלנג' כשהוא רושם 5.9 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק.

הסגל של נס ציונה כולל את הגארדים יובל נעימי ויחזקאל סקוורר, הפורוורדים טל דן וטל קרפלס, והזרים פקוואן אדווין שמגיע אחרי עונה טובה בליגת הפיתוח, ומיטשל וואט שממשיך לעונה שנייה. לוואט יש אופציית יציאה בחוזהו תמורת פיצוי כספי גבוה.

יובל נעימי בני הרצליה. ברני ארדוב
גם קרפלס מצטרף. יובל נעימי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully