וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להדהים: מייקל פלפס ניצח ב-100 פרפר עם 50.45 שניות

האמריקאי האגדי דוהר באליפות ארצות הברית ואחרי שצ'אד לה קלו ניצח באליפות העולם ואמר: "אולי פלפס יהיה בשקט עכשיו", הוא ענה עם זמן טוב יותר ב-11 מאיות מזה שרשם הדרום אפריקאי. צפו

AP

מייקל פלפס ממשיך לרסק את הבריכה. אגדת השחייה האמריקאית, שהושעה מאליפות העולם הנערכת בימים אלה בקאזאן הרוסית לאחר שנעצר בפעם השנייה על נהיגה בשכרות, מציג יכולת נהדרת באליפות ארצות הברית, הנערכת במקביל ומהווה למעשה את הבמה המרכזית עבור פלפס לפני אולימפיאדת ריו 2016 שתצא לדרך בעוד קצת פחות משנה.

לאחר שאתמול בלילה פלפס רשם את תוצאת השנה בעולם והתוצאה האישית הטובה ביותר שלו בשש השנים האחרונות ב-200 מטר פרפר, הלילה (בין שבת לראשון) הוא נראה מדהים גם במשחה ל-100 פרפר.

פלפס, שמחזיק ב-22 מדליות אולימפיות בבריכה, 18 מתוכן מוזהבות, נראה מעט עצור במוקדמות וסיים רק במקום השני במקצה שלו, בזמן של 52.12 שניות. אלא שבגמר הוא כבר העלה הילוך ופשוט חיסל את כל היריבים שלו, כשהוא מנצח את המשחה בפער עצום של כמעט שנייה שלמה ועוצר את השעונים על 50.45 שניות.

הזמן הזה טוב יותר ב-11 מאיות מהזמן שקבע הדרום אפריקאי צ'אד לה קלו, שניצח בגמר אליפות העולם ב-100 פרפר אתמול בערב. מיד לאחר הניצחון שלו, לה קלו פתח בטראש טוק מול פלפס ואמר: "רשמתי תוצאה טובה יותר ב-100 פרפר מזו שפלפס עשה בארבע השנים האחרונות, אז אולי עכשיו הוא יהיה בשקט קצת". אלא שאולי עכשיו, דווקא ללה קלו כדאי להיות בשקט קצת.

עוד זווית למשחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully