וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה החתימה את מייקל אומה, גם אייזק רוזפלט יגיע?

9.8.2015 / 11:15

הגארד, ששיחק בעונת 13/14 בבני הרצליה, יחזק את הקבוצה הצפונית. פנייה נעשתה גם למתאזרח (30, 2.04) של הפועל חולון ששוקלת לשחררו. גם מכבי אשדוד הביעה עניין בשחקן

מייקל אומה שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
עבר לנהריה. מייקל אומה/קובי אליהו

עירוני נהריה החתימה את הגארד האמריקאי-ניגרי, מייקל אומה, לעונה הקרובה. אומה (31, 1.88) הינו גארד אתלטי ששיחק בבני הרצליה בעונת 13/14 ורשם במדיה 15.9 נק', 2.9 ריב' ו-2.7 אס' למשחק ודייק ב-40.9% משלוש (שיא עונה 29 נק' מול ראשון לציון).

אומה נחשב לשחקן מנוסה מאוד עם רזומה של שלוש עונות בגרמניה, שתי עונה בליגה השנייה בספרד (פעמיים עלה ליגה), ושתי עונות בליגה השניה באיטליה. בעונה שעברה שיחק בטורונה בליגה האיטלקית השניה ורשם 16.7 נק', 3.4 ריב' ו-2.6 אס' ב-31 דקות למשחק עם 46% מצויינים מחוץ לקשת.

אייזק רוזפלט שחקן הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
יעבור? רוזפלט/אדריאן הרבשטיין

בנוסף, עירוני נהריה פנתה בימים האחרונים להפועל חולון בבקשה לקלוט לשורותיה את הסנטר אייזיק רוזפלט שחתום לעוד שנתיים בקבוצה של אלעד חסין. הקבוצה מעין שרה בנתה זאת תקופה ארוכה על צירופו של ג'ייק כהן בהשאלה מהפועל ירושלים, אך המתאזרח העדיף ללכת לאריס סלוניקי וצפוי לחתום שם. כעת פנו בנהריה לגבי המתאזרח של חולון, כשהקבוצה מהמרכז שוקלת ברצינות לוותר על השחקן כדי לשפר את המצב הכלכלי שלה. קבוצה נוספת שהביעה עניין מסוים בשחקן היא מכבי אשדוד, אך תפנה אליו רק אם עסקת צירופו של יהונתן שולדבראנד תיפול.

רוזפלט (30, 2.04) הוא בוגר אוניברסיטת סיינט תומאס מדיוויז'ן 3. אחרי סיבוב בליגה השנייה בספרד, הראשונה בפורטוגל ובליגה השלישית בצרפת, הגיע לבני השרון בעונת 2009/10. עונה אחת לא מרשימה הספיקה כדי שיירד לעירוני רמת גן מהלאומית. אחרי חצי עונה נוספת בלב השרון, חזר לבני הרצליה בעונת 2011/12 והמשיך עונה נוספת בקבוצה בה רשם 7.2 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק. בקיץ 2013 חתם בהפועל חולון ורשם בעונת 2013/14 9.9 נקודות ו-6.5 ריבאונדים. בעונה שעברה השתדרג ורשם 11.4 נקודות ו-9.1 ריבאונדים כולל משחק מפלצתי במחזור הראשון בו קטף 26 ריבאונדים.

הסגל של עירוני נהריה כולל נכון לעכשיו את הגארדים ניב ברקוביץ', עודד ברנדווין ודיוויד היקס שנמצא בתהליכים של קבלת אזרחות ישראלית, הגארד-פורוורד ערן אסנטי שממשיך לעונה שלישית במועדון והסנטר דניאל תמיר שהצטרף אחרי עונה אחת בליגה ההונגרית. בנהריה עסוקים בימים אלה בחיפוש אחר זרים שיחזקו את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully